Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, jsem celkem laik. Stala se mi takováto věc. Notebok po vypnutí a opětovném zapnutí požaduje heslo. Nikdy jsem heslo nenastavovala, k notebooku žádné instalační CD nabylo. Notebook VAIO, OS Vista. Dokáže mi někdo poradit jak spustit OS? Děkuji. Maki.
doplněno 14.11.10 09:18:Na obrazovce je pouze kolonka" vložte heslo".
doplněno 14.11.10 11:04:Nemohu bohužel vyfotit obrazovku. Je to uvítací obrazovka a ve spodní části je políčko "Vložte heslo" Popřípadě napište přímo na E-mail: marketan7@gmail.com Děkuji. Maki
K řešení potíží by bylo třeba vědět základní fakta o vašem počítači, třeba jaký systém používáte (XP, Vista, Win7, Linux) a kdy vám počítač hlásí žádost o heslo, tzn. ještě než se spustí systém nebo ihned po zapnutí počítače (totiž před startem BIOSu).
Pokud chcete restartovat BIOS, je rada jednoduchá, vypněte počítač ze sítě, vyjměte velkou baterii, otevřete počítač, vyjměte malou (knoflíkovou) baterii, nechte třeba dvě minuty, spínačem bez zapojené velké baterie a přívodního kabelu zapněte notebook, ihned vypněte a knoflíkovou baterii nasaďte do základní desky, zavřete jej, nasaďte velkou baterii, zapněte do sítě a zapněte. Dělá to dále? Pak je heslo nastavené v systému.
Postup je následovný:
Přečtěte si článek na uvedeném odkaze. Pokud je text nečitelný, pak jej zvýrazněte myší, jako byste jej chtěla kopírovat: