Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Externí HDD - stále zapojené do PC?

Od: kutil44 odpovědí: 5 změna:

ahojky ,jsem laik,přikoupil jsem externí HDD paměť, a chci se zeptat, zda ji můžu (USB) nechat stále zaplou v Pc nebo ji stále vytahovat, je napájena přes PC a stále svítí kontrolka ..moc díky..

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Ahoj. HDD paměť ... zřejmě máš na mysli externí "harddisk" připojený přes USB, ano klidně ho nech zapojený jak dlouho chceš, ale není dobré odpojovat disk při vypnutém počítači, měl by si jej odpojovat přes ikonu USB dole u hodin na hlavním panelu,na ni klepneš pravím myšítkem vyber vysunout hdd (pravděpodobně tam bude název tvého disku) a pokud nepracuje žádný program s diskem objeví se hláška nyní mužete vysunout tak a můžeš disk odpojit .

hodnocení

0x

Teoreticky to nevadi, ač se mozna disk bez uziti toci a teoreticky se ti krati zivotnost neni to zas az tak moc...pokud je to nepohldne tak to nechat pokud je moznost lepe na noc vypinat...i kdyz HW se casto kazi pravde ve chvili pri zapnuti...

abc1*
hodnocení

0x

jási myslím že když bude stále zapnutá a ta kontrolka bude stále svítit že to vadit určitě nebude:D

abc1*
hodnocení

0x

promiň spletl sem si smajlíka

hodnocení

0x

Při nečinosti by se měl externí HDD asi po 5min zastavit, samozřejmě jeho elektronika je stále aktivní. Ale stejně Windows jej často budí při indexování, kontrolach antivirem ... Já pokud vím, že pár dnů do něj nešáhnu, tak jej odpojím. Po mě tento disk je pro zálohování a ne pracovní.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.