Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny,
měl bych jednu otázečku. Vlastním meteostanicí NG265NE. Zaznamenává teplotu, rychlost a směr větru, srážky atd. Z čidel jsou data bezdrátově přenášena do meteostanice a z meteostanice je stahuju přes USB do PC. Chtěl bych tato data online odesílat na své webové stránky. Může mi někdo poradit, jak by se to dalo udělat? Stránky mám od Webnode. Chtěl jsem nějak přes FTP server, ale to už je pro mě vyšší dívčí... Vzhledem k tomu, že jsem v tomto naprostý laik, prosím o polopatické vysvětlení.
Děkuji
doplněno 05.11.10 12:34:No bohužel mé znalosti jsou minimální, proto také využívám službu Webnode. Říkal jsem si, zdali by nešlo vygenerovat embed kód, který bych pak vložil na webové stránky. Podobným způsobem jako si vygeneruji kód například na statistiky... /dájně by to mělo jít také přes ten FTP server, ale to už vůbec netuším, co je k tomu zapotřebí a jak to funguje. Ačkoliv jsem si stáhnul FileZillu server a klienta, tak vlastně stejně nevím, jak to mám nastavit...
Vzhledem k připojení přes USB je základním předpokladem trvale zapnutý počítač u té meteostanice. Možností je pak několik. Ten web jste si tvořil sám?
doplněno 05.11.10 12:26:Už vídím, zmiňujete Webnode. Bohužel nemám tušení, co všechno Webnode nabízí a do jaké míry sahají vaše znalosti z oblasti programování a tvorby webu.
Založil jsem si tam účet a mrknu na to. Bohužel začínám mít trochu obavu, že jednoduchost vytvoření stránek na Webnode může poněkud omezovat možnosti - nedávají příliš prostoru k vlastním úpravám.
Vámi navržený způsob vidím jako použitelný a FTP pořešíme - to nebude problém. Jelikož tu meteostanici neznám - dá se někde stáhnout manuál? Data se získávají pomocí nějaké aplikace, která byla u stanice? Je možné je uložit do nějakého jednoduchého formátu, např. do obyčejného textového souboru? Nejlepší by byl ten manuál.