Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Mám jeden problém.
Poslední dobou když jsem chtěl otevřít mechaniku tak se zasekla, šlo slyšet že tlačí ale neotevřela se.
Tak jsem otevřel dveře od PC a rozebral mechaniku... Ani ne rozebral, spíš jenom oddělal kryt a vyndal háček, který bránil byjet mechanice. Mechanika byla celou dobu připojená... Při vyndávání mechaniky z jejiho chlívečku jsem trochu zavadil o krabici se zdrojem a chladičem zdroje...
Teď, když zapnu PC, tak počítač za chvilku pípne a asi za 5s pípne podruhé. Všechny diody ukazují, že je vše OK, až na myš, její laser nesvítí, ani když kliknu. Zapnu obrazovku a její dioda začne blikat, tak to dělá vždy, když je zapnutá obrazovka, ale není zapnutý PC.
Prosím poraďte mi... Díky
Pro začátek bych při vypnutém PC a raději i odpojeném od sítě zkontroloval všechny konektory, zda jsou dobře zastrčené.
ahoj nebudu resit , ze cokoli delat v PC pod proudem je cesta k seznamenim s timto forem,tak ja bych asi vse odpojil a nechal jen to nejnutnejsi ,pak se uvidi co se bude dit...co mas za zakladni desku?Jen pro inf. ja nez zapnu PC tak laser na mysce sviti a mam GIGAB. ale jestli se tak chovaji vzdy vsechny?
Napiš mi, co mám odpojit... Mám nechat HDD atd... a mám použít násilí když to nepůjde? Díky a promiň za asi směšné otázky...
No, odpojil jsem RAM a ještě nějakou kartu vedle RAMky... nevím co to je... Ale asi to je taky ramka, protože mám celkově ram 1 GB a ta jedna ramka je jenom 256 MB... Ale to je jedno.
Odpojil jsem RAM, dodatečné USB ale nevím, jak odpojit HDD a mechaniku... jsou tam dva kably docela napevno... Nechcu to rvát, radši se zeptám, jestli někde není čudlík pro vysunutí jako u RAM... Prosím napište, jestli někde není něco takového pro odpojení. Díky.v
Co to znamená trochu zavadil? Pokud se dotkneš tak se nic nestane, ale podle mě jsi něco škubnul a to už je problém. Zkus nastartovat pc bez mechaniky. Zkus taky případně jiný zdroj, pokud to schytala deska tak to máš docela blbé...