Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer. Rád bych se taky na něco zeptal. Vím, že to bude asi prkotina, ale nevím, jak na to. Dole na liště mám ztažené odkazy na stránky a zobrazi se mi první v ninimalizaci. Když jí maximal. a nechám ji tam a otevřu druhou a další, tak ty už se otevřou maximalizovaná. Pokud je všechny zavřu, tak zase první, kterou otevřu je mini. Bohužel v tomto jsem laik. Jak a kde nastavit, aby prvni byla max. Dík.
doplněno 07.10.10 21:32:OS WXP pro
doplněno 07.10.10 21:33:Ve Int. Ex. 8
Tak takto nastaveno to mám a měl. Nic se neděje. První ikonka, dole v liště odklikntá, stále otvírá okno minimalizované. Dělají to jen odkazy ztažené z netu. Programy, které tam mám( kliknutí ne jejich ikonky v liště) Zoner, WMP a pod. to nedělají.
doplněno 08.10.10 09:11:Ztažené v IE.
Když spustíš samotný prohlížeč, jak se ti spustí? Proč máš odkazy na liště ane v prohlížeči v záložkách jak je to běžné?
Prohližeč se spustí normálně maxi. Dole to mám proto, že jdu přímo na stránku, kterou tam na liště mám. Bylo my to poraděno, abych myší přetáhl odkaz do lišty.
doplněno 08.10.10 08:30:Třeba na tuto Poradte.cz. Jedním kliknutím jsem tady. respektive dvěma, ještě maximal. okno.
Klikni tedy pravým tlačítkem myši na odkaz v liště. Podívej se, jestli se ve vlastnostech není něco takového nastavit. Můžeš sem vložit obrázek té lišty s odkazy?
Ikonky mám dole na liště rychlého spuštění. Ve vlastnostech nelze nic nastavit, krom nějaké archivace. Na ikonách výše zmiňovaných Zoner... ve vlastnostech lze měnit. Vlastnosti-spustit-normálně-max-mini- U tohoto zástupce tato možnost tam nikde není.
doplněno 08.10.10 10:03:Krom archivace a index. souborů.
Prosím vyzkoušej, jestli to máš také tak, nebo v max. Pravým přdrž ikonku a přesuň dolu na lištu. Jestli se ti chce to vyzkoušet. Dík.
Udělej toto. Spusť IE. Proveď Obnovení z maximalizace, pak okno roztáhni ručně přes celou obrazovku a následně ho zavři. Pak klikni na odkaz na liště.