Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,odeslal jsem notebook -poškozený do servisu a přišla mi tato odpověd-Vase zarizeni je prozatim neopravitelne - chybi nam dil potrebny pro opravu. V
# pripade ze se oprava nestihne do 30 dni, budete mit narok na dobropisovani pres
# Vaseho prodejce.
Můžete mi někdo vysvětlit pojem slova dobropisování? také mám na výběr - Muzeme se tedy predbezne domluvit, jak postupovat v pripade, ze nestihneme
# opravu ve stanovenem terminu?
#
#
#
# 1. Doresit reklamaci dobropisovanim, pokud Vas prodejce nezanikl.
#
#
#
# 2. Vymenou za repasovane zarizeni v servisnim stredisku s novou dvouletou
# zarukou na bezplatnou opravu.
Tak nějak jsem to pochopil,ale nevíte kolik procent z ceny notebooku dostanu zpět? notebook je v záruce ,
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.