Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dobropisování přes Vašeho prodejce

Od: kety® odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,odeslal jsem notebook -poškozený do servisu a přišla mi tato odpověd-Vase zarizeni je prozatim neopravitelne - chybi nam dil potrebny pro opravu. V
# pripade ze se oprava nestihne do 30 dni, budete mit narok na dobropisovani pres
# Vaseho prodejce.
Můžete mi někdo vysvětlit pojem slova dobropisování? také mám na výběr - Muzeme se tedy predbezne domluvit, jak postupovat v pripade, ze nestihneme
# opravu ve stanovenem terminu?
#
#
#
# 1. Doresit reklamaci dobropisovanim, pokud Vas prodejce nezanikl.
#
#
#
# 2. Vymenou za repasovane zarizeni v servisnim stredisku s novou dvouletou
# zarukou na bezplatnou opravu.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sebod*
hodnocení

3x

Dobropis - ukončí se smluvní vztah a Vám budou vráceny peníze za notebook.

hodnocení

Tak nějak jsem to pochopil,ale nevíte kolik procent z ceny notebooku dostanu zpět? notebook je v záruce ,

sebod*

Jestliže je v záruce, tak máte nárok na 100 % ceny :)

20.09.10 20:38
hodnocení

díky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]