Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký notebook vybrat?

Od: karamelka* odpovědí: 11 změna:

Zjistila jsem,že jsou tu mnohdy zkušenější lidé než v obchodě a tak jsem chtěla poprosit o radu.Je mi dvacet,studuju a potřebuju nový počítač.Chci aby měl velkou pamět(2GB/320GB),baterii s výdrží,neměl by být moc těžký,15" monitor,no a rozhodně by to měl být Acer.Samozřejmě je pro mě rozhodující i cena,platím si ho sama takže by měl být co nejlevnější:)Mockrát děkuji za jakékoliv tipy;)

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

krulis*
hodnocení

0x

Nevadil by Vám menší display 12"?

zelvicka
hodnocení

Potřebuju co největší,kvůli škole,pracuji s několika soubory najednou,mám otevřeno plno oken a takhle v tom mám větší přehled...

krulis*
hodnocení

0x

"Samozřejmě je pro mě rozhodující i cena,platím si ho sama takže by měl být co nejlevnější"

Takže to je kolik Kč maximálně?

zelvicka
hodnocení

To už si asi moc vybírat nemůžu:)Byla bych ráda kdybych se vešla do 15000Kč,nevím,prostě jen nechci platit za fce které nevyužiju,v obchodech mi většinou cpou nabušené počítače,já potřebuju jen to co jsem napsala,cenu budu muset akceptovat:)Ale čím mín...:)

jofa*

Osobně bych bral, pokud trváte na značce- ACER Extensa 5635Z-453G32Mn. 12 500 kč. Budete spokojena.

doplněno 15.09.10 20:23:

Typ s 3 Gb pamětí. Pohlídat to.

krulis*

Nejsem zrovna zastáncem ACERu,proto bych volil raději HP,Lenovo či ASUS: alza.cz/...

jofa*

Slečna chtěla Acer, tak prosím držte se jejího přání. Acer je u mne spolehlivý. Samozřejmě těch notebooků je celá řada.

krulis*

Ale nechápu,proč to musí být zrovna ACER

Tak to slecna nejlip poridi s lenovem, acer aušus..spatne zkusenoti..hp je neco mezi.

Tipuji ze slecna mela nebo ma asus a tak chce zustat u znacky co ji nezklamala ale zklamat by mohla..

ladinpraha*
hodnocení

0x