Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chyba v Otlooku

Od: aloisb® odpovědí: 5 změna:

Při odeslání každé zprávy se mi nejprve objeví v doručené poště zpráva (příklad) :

Tito příjemci nebyli zastiženi:
info@hornihabartice.cz dne 9.8.2010 13:14
550 5.1.1 info@hornihabartice.cz relaying denied

Poté se objeví v Odeslané poště, že zpráva byla normálně odeslána. Co je špatně nastaveno?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

leni*
hodnocení

2x

Zprava je odesilana uvnitr site, ve ktere je SMTP server? Pokud ano, problem muze byt v nastaveni SMTP.

Dale doporucuji zkontrolovat nastaveni SMTP v postovnim klientovi. Zalezi take co preferuje provider.

hodnocení

Tak jsem překontroloval nastavení SMTP a otestoval funkci poštovního klienta. Ukazuje se vše v pořádku a dostal jsem kontrolní e.mail ze serveru chello.cz. Uvidím při odesílání příští zprávy.

doplněno 11.08.10 20:36:

Odeslal jsem další zprávu a opět nejprve přišel mail, že adresát nebyl zastižen a pak se normálně odeslala. Tak nevím, co s tím.

leni*

a co napr. pouzit jineho postovniho klienta na tom PC?

doplněno 12.08.10 21:59:

V Outlooku jeste vyzkousejte nastavit u SMTP "Server pozaduje overeni". Zadejte potrebne prihlasovaci udaje a dejte vedet...

hodnocení

Bingo! Zadal jsem, že server vyžaduje ověření a použít údaje jako pro příjem. A už to nedělá! Moc díky za dobrou radu!

pepane*

leni co to www... to sem myslím nepatří*stop*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]