Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Outlook-nastavení podokna

Od: aloisb® odpovědí: 13 změna:

Je mi to trapné, ale musím se zeptat, jak v Outlooku (Office 2007) nastavím v zobrazení "Zprávy" v pravém sloupci Kalendář s ůkoly. Už se s tím mořím několik hodin a stále na to nemohu přijít. Děkuji předem.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

radi*
hodnocení

0x

zobrazit - podokno pro čtení

hodnocení

To funguje v zobrazení "Kalendář", ale já chci vidět ten kalendář s ůkoly v režimu "Zprávy". Tam se mi podle Vaší rady zobrazí pouze text zprávy.

mil®
hodnocení

0x

A měls to tam dřív? Myslím že to u zpráv nejde. Ale nejsem žádnej odborník.

hodnocení

Mám to tak na druhém notebooku, kde je ovšem OS WIN Vista, ale stejné Office 2OO7.

radi*

v zobrazení zprávy mám vpravo kalendář a úkoly... off2007, xp ... jak jsem to dokázal ale nevím :) asi tam jsou ta tlačítka zakrnělá a chce je to rozkliknout?

hodnocení

Tak se musím omluvit - jedná se o Office 2003. U těch z roku 2007 to je bez problémů.

mil®

A jak si to udělal, nejde mi to. V 2007. Dík.

sondaw*

Zkus nahoře Zobrazit>Panel úkolů>označ Vpravo

mil®

Super*palec*, děkuji, jak jednoduché. *klik**bzum*

hodnocení

Mě tam u Pošty v roličce obrazit chybí volba Panel ůkolů, která je pouze u Kalendář - Zobrazit - Panel úkolů. Takže asi budu muset vždy přepnout na kalendář, abych se podíval na úkoly a termíny. V Office 2OO7 už je tato volba možná i v režimu Pošta.

bena*
03.08.10 11:51
hodnocení

0x

A

sondaw*

Beno, to je co? ;):)

bena*

Já jsem chtěl něco napsat a pak jsem četl, že to tu vlastně se někdo ptal a tak jsem to smazal a zavřel záložku, tak možná tam A zůstalo a nějak se odeslalo...

Nevšímejte si toho... :)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.