Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat , založil jsem si na blog.cz stránku o prodeji mého rodinného domu , ale nevím jak to udělat , aby na ty stránky lidi chodili , aby když dám do vyhledávače rodinný dům tak aby tam ta moje stránka byla . doufám že jsem se dobře vyjádřil . děkuji za rady
Pokud vám na těch stránkách opravdu záleží, tak je nutné udělat jim dobrou reklamu, tzn. dát si reklamu (ať už nějakou textovou nebo rovnou banner) na větší weby. Důležité je, aby na Vaši stránku vedlo hodně odkazů z jiných stránek. Podle takových kritérií hodnotí google pořadí ve vyhledávání (je jich samozřejmě ještě více, která neznám). Významný krok je také dobře doménu pojmenovat (ve vašem případě něco.blog.cz). Pokud ji dáte nějaký originální název, tak bude pravděpodobnost nalezení po zadání unikátního hesla větší než při zadání obecného výrazu.
Př. lepší než rodinnydum.blog.cz/... je třeba domekgabriela.blog.cz/... (omluvte použití Vašeho nicku do toho příkladu domény :D)
Návštěvností stránek se zabývá také nespočet firem, které Váš web dokáží udělat atraktivnější a více navštěvovaný, popř mu zvýšit Pagerank zápisem do vyhledávačů. Takové služby se ale pohybují v řádech tisíců Kč.
Doporučuji proto dát tento web do nějaké webové inzerce, kde by si ho optenciální zákazníci mohli všimnout nejdříve.
Pokud chcete zvýšit návštěvnost Vašeho webu, udělejte SEO Optimalizaci.
Co je to SEO optimalizace?
Většina ranků je založena na tématických zpětných odkazech. Tématický zpětný odkaz je odkaz, který směřuje na Vaši stránku ze stránky s podobným nebo stejným zaměřením. Určitě není od věci vyměnit si s těmito weby pár odkazů, nic se tím zkazit nedá. Obecně se doporučují textové odkazy, kde záleží na textu uvnitř párového tagu. U obrázků s odkazem je správným krokem vyplnit i atribut title s výstižným pojmenováním obsahu stránky, na kterou odkazují. Pro Vás je důležité kolik webů odkazuje na Vaše stránky, ne kolik odkazů vede z Vašich stránek. Samozřejmě platí, že kvalitní stránky přidávají více na Vašem hodnocení. Katalogů je spousta a hodně z nich nemá dostatečné prolinkování jednotlivých sekcí, takže vám moc nepomůžou.
Úspěch v dnešní době závisí především na internetových vyhledávačích. Nespočet přístupů na Vaše stránky je realizováno právě přes ně. "Být vidět"je dnes nutnost, ovšem ne za každou cenu. Úmyslné přidávání desítek klíčových slov na stránku (i neskrytých) je v mnoha případech za nějaký ten čas penalizováno ze strany vyhledávačů a je hodně těžké se dostat zpět na top pozice ve výsledcích vyhledávání.
Tématické zpětné odkazy hodně pomůžou, ale nejsou jediným krokem k první příčce. Algoritmy pro řazení výsledků ve vyhledávačích se stále mění, proto je důležité udržovat stránky moderně koncipované a být vždy před konkurencí. Sepsal jsem ze svých zkušeností pár nejdůležitějších bodů pro úspěšný web:
. Stránky by měly být validní (bez chyb) a zobrazovat se ve všech prohlížečích stejně.
. Obsah by měl být dobře stylizovaný a středně rozsáhlý. Duplicitní obsah může vašemu webu uškodit, proto bezhlavě nekopírujte texty z internetu a radši vytvořte svoje vlastní, unikátní. Nadpisy jednotlivých sekcí doporučuji dělat pomocí tagů případně ,.
. Nadpis by měl být na stránce pouze jednou a vystihovat zbývající obsah dané stránky.
. Obrázky by měly obsahovat v atributu "alt"výstižné pojmenování. Obrázky používejte pouze tam, kde je to opravdu nezbytně nutné - CSS styly dokáží už mnoho věcí plně nahradit. Moderní internetoví crawleři (roboti vyhledávačů) umí přečíst pouze text, obsah obrázků nepřečtou. To samé platí pro Flash weby.
. Fráze "a další..."nebo "apod."používejte co nejméně. Buďte věcní a pamatujte, že každé konkrétní slovo vyhledávací Bot přečte, zaindexuje a bude se pak zobrazovat ve fulltextovém vyhledávání.
. CSS styly a JavaScript umisťujte do externích souborů. Zdrojový kód se zmenší a zjednodušší. Navíc se zrychlí načítání dalších stránek, protože soubory (ať už css nebo js) jsou uloženy v cache prohlížeče.
. Neodkazujte na stránky se škodlivým softwarem nebo spamem. Pro nedůvěryhodné servery lze použít v odkazu atribut rel="nofollow", kterému většina robotů rozumí. Google již údajně nezpracovává.
. Na stránce by nemělo být více než 100 odkazů. Při větším počtu se vystavujete problémům s indexací vašeho webu, v některých případech i penalizaci.
. Meta tagy jsou už nejspíše za zenitem. S meta tagem "keywords"nakládá dnes pouze vyhledávač Yahoo, meta tag "description"bych použil pouze na hlavní stránku - Google,(už i) Seznam ochotně indexují.
. Název by měl být pro všechny Vaše stránky unikátní. Měl by stručně vystihovat obsah dané stránky.
. URL adresa by měla být srozumitelná pro návštěvníky i pro internetové crawlery. mojedomena.tld/... by se v nejlepším případě mohla nahradit za mojedomena.tld/... Tohoto výsledku lze dosáhnout přes hojně používaný mod_rewrite. Obecně se doporučuje méně než 4 lomítka v adrese.
. Pokud ještě Vaše stránky nemají svůj sitemap (mapu stránek), vytvořte jí. Ulehčíte tak práci vyhledávačům při indexování obsahu.
. Soubor robots.txt by měl na kořeni Vašeho webu minimálně existovat, v lepším případě by měl internetovým robotům říkat, co mohou indexovat a co ne.
. Dobrá navigace, design a kvalitní obsah stránek Vám zaručí spokojenost návštěvníků, kteří se k Vám budou rádi vracet.
Faktorů je mnohem a mnohem víc. Některá se nedají ovlivnit (stáří stránky, případně celého webu), další jsou specifické pouze pro určitý vyhledávač. Při vývoji webu se vžijte do návštěvníka, co by ho mohlo zajímat, co by mohl hledat, a podle toho uspořádejte Váš web.
Dále je potřeba zaregistrovat stránky do vyhledávačů (Seznam.cz, Jyxo.cz, Bing.cz, Google.cz, ...) a do katalogů. Seznam katalogů najdete na www.catrank.cz _ tam pak můžete stránky registrovat do katalogů.
Další možnosti jsou použít WebSurf.cz _ Manualsurf a Bestsurf. Autosurf ten Vám dá hodně moc zhlédnutí, ale návštěvnosti moc ne. Já WebSurf.cz používám, ale používám tam jen BestSurf _ hodnocení stránek. Podle toho se trochu řídím, abych věděl, jestli stránky se lidem líbí či ne. O Websurfu se dočtete víc na stránkách websurf.cz/...
Do Seznam vyhledávače vložíte odkaz sem → search.seznam.cz/... a do katalogu Seznam odkazy pridej.odkazy.seznam.cz/...
Do Bing vyhledávače vložíte odkaz sem → bing.com/... a mapu serveru sem → bing.com/...
Do Jyxo vyhledávače vložíte odkaz sem → jyxo.cz/...
Centrum a Atlas využívají vyhledávání Google, Seznam pro celosvětové vyhledávání používá Bing a pro domácí svůj vyhledávací systém Seznam.
Na catrank.cz/... je seznam prakticky všech českých a slovenských katalogů. Až budete mít čas, tak svoje stránky postupně vkládejte do katalogu. Nezapomeňte na stručný, ale KVALITNÍ popis Vašich stránek.
Na jakpsatweb.cz/... najdete různé tipy a triky, jak Vaše stránky vylepšit. Doporučuji Vám stáhnout program HTML Kódy 2.1, tam je spousta HTML kódů.
Nezapomeňte, aby Vaše stránky byly KOMPATIBILNÍ napříč webovými jádry.
Internet Explorer používá myslím Trident, Netscape, Mozilla Firefox, SeaMonkey, Flock používají Gecko, Opera používá myslím Présto, Google Chrome a Safari Webkit. Ostatní prohlížeče nevím, většinou jsou založené na Gecku. Textové internetové prohlížeče se dnes už nepoužívají až na pár vyjímek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.