Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Notebook toshiba opět problém

Od: iku* odpovědí: 3 změna:

Ahoj mám problém s ntb toshiba takže černá obrazovka a píše to : smart failure predicted on hard disk 5: toshiba mk5055gsx-(s2). warning : immediately back up your data and replace your hard disk drive . a failure may be imminent. press f1 to continue. a pokračuje to tak ,že pořád dokola instaluji windows a nic. Vím ,že to chce zálohovat data na disku ,ale já právě reinstaloval windows takže jsem vše smáznul a chtěl mít čistý hdd.Na forech píšou ,že reklamovat? Opravdu se to nedá zachránit? S toshibou mám jen problémy před 2 měsíci jsem koupil ntb po týdnu reklamoval dostal jsem nový po měsíci a tenhle mám 3 týdny a opět já fakt ,už nevím.Když budu chtít peníze doufám ,že vrátí. děkuji za rady.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

marenka*
hodnocení

3x

Iku, kdyby vám někdo neporadil, jak tenhle problém vyřešit doma, já vám poradím jak nejlépe postupovat při reklamaci.

My jsme Toshibu kupovali před 6ti lety. Cca po měsíci černá obrazovka, která taky psala problém. Kamarád, který dělá do počítačů si s tím nevěděl absolutně rady a tak jsme notebook reklamovali. Poslali jsme jí do internetového obchodu, (aby neměl admin problémy, neuvádím jeho název) a ... Noťas ležel 14dní na poště. Volali jsme tam, urgovali, mailovali. Bavili se s námi, to ano. Pořád říkali v tomhle týdnu jedeme na poštu, tak si váš ntb vyzvedneme. Houby. Po 14 dnech se nám ntb vrátil zpět. Samozřejmě že tím i uplynula doba, kdy se dá ntb vrátit bez udání důvodu, ale po téhle zkušenosti jsme neměli odvahu na reklamaci u tohoto obchodu. Ono poštovné taky něco stojí a nervy máme taky jenom jedny. Tak jsme po radě od kamaráda poslali ntb do autorizovaného servisu. Super jednání, ještě suprovější prácička. Za týden jsme ho měli vyléčený doma. Noťásek "jede" bez chybičky zmíněných 6 let (možná už 7).

Tady jsou ty servisy

SPOLEČNOSTADRESA (MĚSTO)SLUŽBYWEBOVÁ STRÁNKA / E-MAILTELEFONCSF, sro Strelecka 672
Hradec Králové, 500 02computers.toshiba-czech.com
toshiba@csf.czP: +420 495 533 495
CSF, sro Jahodová 1282-1231
Praha 10, 106 00computers.toshiba-czech.com
toshiba@csf.czP: +420 272 654 790

doplněno 11.07.10 08:03:

Ta služba on site service tenkrát nebyla, nevím jestli se nepletu, ale to je že i přijedou.

 

rafael*
hodnocení

0x

Tak to je velký pech, že tři týdny starý NB takhle blbne, ale co naděláš... Očividně je poškozený harddisk - na reklamaci to rozhodně je, ale pokud chceš mít jistotu, že o diagnóze harddisku, vymontuj ho, a přes redukci nebo rámeček pro 2,5 hdd jej připoj k počítači... Buď rád, že jsi na něm neztratil žádná data, zálohovat by to nejpíš ani nešlo...

Možnost vrácení peněz je diskutabilní, záleží na tom, zda to prodejce umožňuje (neznám prodejní politiku Toshiby, ale pochybuji, že by to umožňovala).

Jako technik nemám s NB d Toshiby dobré zkušenosti - doporučoval bych ho reklamovat a potom se ho hned zbavit - pokud je starý pár týdnů, na Aukru můžeš dostat téměř plnou původní cenu. A kup jiný notebook (od jiné značky;) )

 

mirdik
hodnocení

0x

a vy mě jebete za ACERA

a znám lidi co toshibu doporučují.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]