Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém s grafickou kartou

Od: vojda* odpovědí: 5 změna:

Zdravim:)

Nejspíš mám problém s grafickou kartou,koupil jsem si novou grafiku HIGHTECH EXCALIBUR RADEON 9250/256MB.K tomu jsem si koupil hru The elder scrolls oblivion.Jiné hry jsou rychlejší,detailnější.Ale problém je v tom,když sputim hru,o které sem se výše zminňoval,tak nabíhání hry je bezproblémů,menu naběhne v pořádku,ale po loadnutí do hry vidim jen bílou obrazovku, a občas jsou videt jen stíny v rohu nebo pod předměty,jinak celý obraz je bílý.:(Jas to nebude ten jsem nastavoval,zkoušel jsem všechny kombinace nastavení grafiky a pořad to samé,stahl jsem si i nejnovější ovladače pro tuto kartu.Ale výsledky jsou pořád stejné.Prosím poraďte mi,jsem programátor,ale už ani já si nevim rady sám:) Děkuji!

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

doplnit odpověď
hodnocení

0x

Nechci tě odpálkovávat ale tohle bych být tebou spíše řešil buď na fóru tý hry a nebo když řikáš že KOUPIL tak s výrobcem případně prodejcem,myslim si že jinou odpověď se nedozvíš.

Můj dohad je že buď jsou špatně odinstalované staré ovladače a hádá se ti to tam (pochopil jsem že jsi měnil starou kartu za novou) nebo jsi v nastavení zvolil nějakou blbinu co grafika nepodporuje (dej věci do základu a testuj,vypínej atd) a poslední možnost je nějaka nekompatibilita grafiky/hry ale tomu bych moc nevěřil.

Promiň ale víc k tomu říct z mé strany nelze *smich*

laden*
doplnit odpověď
hodnocení

0x
no ta grafika sama o sobe neni nic moc,jen že ma hodne paměti neznamená že je super výkoná.jelikož je to nastupce ati 9200 která byla srovnatelná s GF4MX440 128bit 64MB tak jsi moc dobre nekoupil.tento model ma jen napsano že ma podporu DX9

doplnit odpověď
hodnocení

0x
Bohužel, tato karta není hrou podporována. Řešení ale existuje:
oblivion.bonusweb.cz/plugins/others/
položka: OLDblivion 0.10
multi*
Někdy pomůže patch přímo na hru.