můžete mi prosím poradit, kde si stěžovat na poskytovatele připojení Wi Fi netu. Buď nám net nejede vůbec a nebo tak, že se ztěží načte stránka (měření rychlosti dsl byla 2,26 - načítalo se to 12 minut) poskytovatel mi na upozornění sdělil, že neustále stahuji nějaká data a tím je prý tak nízká rychlost ovlivněna. To však není pravda, žádná data nestahuji, ani nemám nainstalovaný žádný stahovací program (jak se mě zkoušel přesvědčovat). Poté mě začal přesvědčovat, že se mu do signálu nabourává nějaký konkurent a on to bohužel není schopen ovlivnit (což si myslím, že je jeho problém, za který bych neměla trpět já). Jiný poskytovatel u nás není. Navíc: v dubnu 2006 nám zapojil net (asi 3.500,-) s tím, že smlouva nám přijde během 14-ti dní poštou a platby (350,- / měs) se na jejím základě budou uskutečňovat z účtu, do dnešního dne nemáme žádnou smlouvu, a to i přes moje neustálé výzvy. Pan si vždy domluvil termín, kdy nás navštíví, avšak vždy jsme čekali marně. Nyní chce po nás zaplatit částku zpětně, avšak není schopen se k nám dostavit (?!) Podotýkám, že rychlost připojení je velmi špatná již od začátku zapojení
Tato otázka je 18 let bez odpovědi. Nechceme zbytečně otevírat staré otázky, ale zároveň chceme dát příležitost opravit případné nesrovnalosti nebo moci přidat nové poznatky. Váš příspěvek bude posouzen administrátorem (což bude nějakou dobu trvat) a bude vložen pouze v případě, že bude pro danou otázku přínosem pro širší veřejnost. Děkujeme za pochopení.