Když je motor v poradku je skoro jedno na co se startuje. je to spíše dáno teplotou venku.Na plyn se da v poho startovat do 0 st. Na oleji taky je jedno.mam už druhé auto na plyn tak vím o cem mluví.Doporučil bych to co delam ja: víměna svíček vždy asi po 6000 km nebo když motor občas začne pocukávat. Dále vzduchový filtr cca 3x ročně a u te 120ky bych jeste vymenil kabely z cívky na rozdělovač, z rozdělovače na svíčky,palec, hlavu rozdělovače a pak jeste dle toho jak je tam lpg dloho tak jeste výměna membrán, ale membrány sam nevymeníš ostatní ano. při koupi svíček nedavat tzv. plynové! nejlepší jsou klasické. Ještě jednbo upozornění: nyní mam Felicii combi 1,3 LXi a original se davají s trema jiskřičema ale ty nesmí být! pak to delá to že po asi 30km začne motor chvilema cukat. použivam Brisk DR17YC.
Upozornění: reagujete na odpověď/komentář. Váš komentář primárně neslouží k odpovědi na otázku. Komentáře jsou vhodné k upozornění na chybu v odpovědi popř doplňující informace. Odpověď na otázku prosím napište jako přímou reakci na otázku (odkaz nahoře u otázky - ODPOVĚDĚT). Děkujeme.
Tato otázka je 19 let bez odpovědi. Nechceme zbytečně otevírat staré otázky, ale zároveň chceme dát příležitost opravit případné nesrovnalosti nebo moci přidat nové poznatky. Váš příspěvek bude posouzen administrátorem (což bude nějakou dobu trvat) a bude vložen pouze v případě, že bude pro danou otázku přínosem pro širší veřejnost. Děkujeme za pochopení.