Nejste přihlášen/a.
Nějak tomu všemu nemohu věřit.
Jste asi příliš důvěřivá až prostoduchá, pokud popíjíte s kamarádem /bez svého snoubence/. Kolaudaci jste oslavit mohli, proč ne, ale měla by tam být asi parta pracovníků, Vy, Váš snoubenec, případně třeba i nějaká Vaše kamarádka, která Vám třeba pomáhala s pohoštěním. Pokud jste pila jen Vy a kamarád, byla to pro něho doslova výzva. Zvláště, pokud mu alkohol poněkud odboural zábrany, pokud jste byla třeba lehce oblečená, nějaká ta tílečka, šortečky, apod., či pokud jste si vyprávěli nějaké lechtivé vtipy. To vše je živná půda pro něco, co se nemělo stát.
Nechápu, jak jste mohla slavit kolaudaci jen sama s ním. Už to samo je pro něj prostě pobídka. Máte chlapa, který si Vás chce vzít a Vy popíjíte s cizím? Ten Váš byl, chudák, kde? Že by zase popíjel někde s nějakou zednicí?
Dost mi vadí, jak se mrskáte s tou policií. Pokud to nenahlásíte, asi budete dobře vědět, proč. Možná nějaká provokace, svádění z Vaší strany. Asi víte dobře o něčem, s čím byste se policii nerada svěřovala. A asi máte sama i kus viny. Nikdy není vinen jen jeden.
Nahlásila bych to okamžitě po činu. Jinak, pokud mu to projde, může si vyčíhat, až budete sama doma a přijít zase. Nebo to bude zkoušet u jiné dívky, která na Vaši hloupost a liknavost pak doplatí ošklivým zážitkem.
Je mi z toho smutno a připadá mi, že něco tajíte, když do toho nechcete zapojit policii. Být vaším snoubencem, ještě bych si ten závažný krok do budoucna s Vámi pořádně promyslila. Nedivte se mi, nemám dobrý pocit. Jaga.
Moment... popíjet s kamarádem (nemůžeme za to, co se z něho vyklubalo), bez snoubence ve vedru v lehčím oblečení se jako nesmí? Jaké "popíjíte s cizím"? S nejlepším kamarádem normálně chodím na akce, nikdy by mě nenapadlo se halit do dlouhých kalhot a haleny, jen aby u něj nevnikla "živná půda". Když je venku teplo, vezmu si šortky a tílko... a omlouvat případné napadení nebo znásilnění nějakým lehčím oblečením, to snad není ani myšleno vážně. Nakonec abychom kvůli prasákům a jiným existencím chodily fakt v nějakém celotělovém hávu...
martino, ale babajaga má kus pravdy. Já jen dodám, že si neumím představit, že jsem v šestinedělí po potratu a tohle by se mi stalo a já s tím nepůjdu k doktorovi.
Jednak by doktor okamžitě poznal, že to nebylo dobrovolné, ale násilné a dal mi o tom potvrzení, ale hlavně bych dostala pilulku proti početí, to se dává znásilněným ženám, u ní zvlášt, ted řadu měsíců nesmí dojít k potratu, ale hlavně by mě zajímal můj zdravotní stav.Navíc bych mohla být ohrožena pohlavní chorobou a místo svatby by se konalo uplně jiného...
Nepíše že by po tomto incidentu krvácela, ačkoliv při násilném aktu v šestinedělí by tomu tak rozhodně bylo. A byla by to i příšerná bolest při násilí. Měla by velké zdravotní problémy. Prostě tam nesedí více věcí. Proto babajaga uvažovala tak jak uvažovala...že všechno mohlo být jnak.
doplněno 08.06.16 07:32:martinaa® Datum: dnes 06:39
Martino, to je mi také jasné, že ne všechny ženy dodržují zákaz sexu v šestinedělí. Ovšem co je dobrovolné, nemusí tak ublížit jako násilí. To se domnívám, že tam zdravotní problémy - krvácení, bolesti atd. opravdu mohou být...a tazatelka ani muk o podobných problémech, které ženy obvykle rychle donutí jít k lékaři...
Nicméně se přikláním dál k pochybnostem babyjagy...má svůj názor a má na něj právo, nemusí se řídit jednotným názorem. Tazatelka dostala rady - policie, lékař...dál tu ale tazatelka píše že tohle nemůže..její argumenty...aby to nikdo nevěděl, ale přitom si o tom píše se všemi kamárádkami, jsou divné, takže opravdu to dost lidem přijde nestardantní chování po znásilnění...a pokud na to rádci měli rozdílný názor, prostě ho napsali.A proč ne?
doplněno 08.06.16 07:42:blesik® Datum: dnes 01:58
blesíku, ve všem, co píšete Vám dávám za pravdu až na jednu věc. Tazatelka píše, že si o tom dopisuje se svými kamarádkami. Proto se nedomnívám, že si ponese v duši nějaké tajemství, když to pojala ne jako skandál, ale jako senzaci, o které nutně musí kamarádky ( patrně i na FB, což je i hlásná trouba do světa ) vědět, protože rozhlásit mezi kamarádkami, že jsem byla znásilněná a nejít na policii, si doslova říká o malér, zatajila trestní čin se tomu říká. Proto některé rádce jaly i pochybnosti...
"ačkoliv při násilném aktu v šestinedělí by tomu tak rozhodně bylo. A byla by to i příšerná bolest při násilí. Měla by velké zdravotní problémy" - jen domněnky, znám hned několik žen, co přes doporučení lékaře sexovaly v šestinedělí, byla prostě chuť a nebyl problém. Jistěže se to mohlo odehrát jinak, než tazatelka popsiuje, ale kritizující a vysmívající se "rádci" si těžko uvědomí, že takový člověk, který po položeném dotazu sklidí výsměch a kritiku, že si za to vlastně může sám (narážku na děti-kukačky, kterou jsem osobně nechala smazat, nechápu už vůbec, to je hodně za hranicí), příště nepřijde. Je přinejmenším hloupé, pokud vím prd, tazatelku urážet, psát, že si za to taky může sama a podobě.
Martino, to jako nevíte, že s nejlepším kamarádem se musí chodit na pivo ve vaťáku? ...šiš...
Ale k dotazu: taky radím mazat na policii a k doktorovi... jestli už není pozdě (na toho doktora po třech dnech).
A bylo to opravdu znásilnění? Já jsem si přečetla všechno, odpovědi i Vaše dodatky. Mám pocit, že jste prostě popíjeli, situace ze zvrtla a došlo k sexu oboustranně chtěného. Píšete, že u toho byl jenom Váš malý syn. Kde se tam vzal, když jste kolaudovali? To jste koladouvali sami dva u Vás doma? Nebylo to tak, že jste něco v práci oslavovali a Vy jste si kamaráda pozvala domů a došlo k sexu a Vy teď máte strach, aby se to neprovalilo? Píšete, že máte před svatbou a že se bojíte, abyste nebyla těhotná. Myslím si, že máte spíše strach, aby to on někde nevykecal kamarádům a Váš snoubenec se to nedozvěděl. Jinak byste nehleděla na to, jestli to je kamarád ze školy. Znásilnění není sranda, je to brutální útok a není na místě sedět doma a přemýšlet jestli to byl kamarád. Kamarád to nebyl, když Vás násilně donutil k sexu, tak jaképak fraky. Myslím si, že to bylo všechno úplně jinak. A podle mne je dobře, že jste na policii nešla. To byste si zadělala na pořádný průšvih. Za znásilnění může jít sedět na pár let do vězení a mohla byste zničit jednomu člověku život. A kdyby se prokázalo, že jste lhala, tak byste ho zničila i sobě.
pletjtvak Datum: dnes 13:14
Také tomu nevěřím. Zase nějaká ujetá zábava z fejsu. Normální žena se vážně zachová jinak. Především jde na policii a k lékaři.
Ono se o tom hezky mluví. Jakkoli je tento dotaz podivný, spousta žen znásilnění nenahlásí, protože se stydí a připadá si "pošpiněná". Nebo se prostě bojí zastrašování pachatele, bojí se, co tomu řekne okolí, rodina, přátelé, děti atd.
doplněno 07.06.16 14:31:Právě anonymní diskuze vypadá leckdy lépe, než soucitné pohledy a rady kamarádek. Alkohol je diskutabilní... neměla by se spousta věcí, a stejně se dělá.
martino, žena, která se stydí, tak si o tom nepíše s kamarádkami a nepiše do poraden. Zvláště, když je teoreticky 3 týdny po abortu. Protože správně neměla ani pít. Je to prostě nesmysl.
doplněno 07.06.16 15:27:protoze jsrm mela styk zakazany i se svym partnerem
-----------------------------------------------------------------------
Aha, máte partnera, takže to je ten důvod, proč nechcete aby se to vědělo. Ovšem zaráží mě na druhou stranu, že si o tom píšete s kamarádkami. Tady jste anonymně, ale ty kamarádky...
Jediné adekvátní řešení je doktor a policie. Jsi zasnoubená, chceš se vdávat. Uvědom si, že jednou to stejně vyplave na povrch. A pokud mu to projde tentokrát, tak může předpokládat, že mu to příště projde zase. A ty už pak těžko budeš moci říct "já nechtěla".
Tak... pokud je to pravda, fofrem do nemocnice na příjem nebo ke gynekologovi. Tam poznají znásilnění bezpečně + modřiny, budeš mít v ruce aspoň něco. Pokud navíc onen pán ejakuloval, najdou se zbytky spermatu.
doplněno 07.06.16 14:04:Jo. Zbytky spermatu, odřeniny uvnitř vaginy a modřiny zůstávají několik dní.
Znásilnění jděte nahlásit na policii a modřiny ukažte u lékaře, ne zde na poradně. Pokud je to skutečně pravda, tak ho udejte! Těhotenský test až tak desátý den...
doplněno 07.06.16 14:27:Doktorů se nebojte. Nemůžete za to, že Vás někdo znásilnil přece. A pokud to nebyl pohlavní styk dobrovolný, nechtěla jste ho, pak to znásilnění bylo. Nejde jen o případné těhotenství, co když Vás něčím nakazil?
doplněno 07.06.16 14:39:Nedovolte, aby mu to prošlo. A nestyďte se vyhledat i psychologa.
Nezlobte se, ale ještěže jste nepočkala až na Vánoce. Jinak, co my s tím tady, jakou radu od nás ještě chcete? Mimochodem, Váš styl psaní neodpovídá znásilněné ženě, dívce. Až se budete nudit, najděte si jinou zábavu.
suzymon® Datum: včera 19:51
Souhlasím s tím, co jste na závěr napsala.
1. v jakém alkeholovém stavu byli oba aktéři?
2. byli ste tam sami? Existují svědci jak pro tvůj výklad i kámoše?
3. Kámoš se začal chovat jinak před nějakou dobou? Bylo to od něj (ne)předvídatelné Jak jste se setkali? Náhodou nebo jste nějaké setkání s přáteli...
4. obligátní otaázka: k čemu došlo, jak dlouho (a hluboko) to trvalo? Měl ochranu?
Poznámka: z fotek nic nejde poznat.
Snad takovýho hajzla nechceš chránit. Co až to udělá další holce?
Ještě dotaz... nebyla předtím nějaká muchlovačka, která ho navnadila? Nechtěli jste to pod vlivem alkoholu oba dva, zatímco ty jsi v poslední chvíli couvla? Samozřejmě tím neomouvám, co udělal, jen se ptám.
doplněno 07.06.16 15:04:Tím hůř. A měl by od tvého snoubence dostat tak přes držku, aby si to dlouho pamatoval. Já jsem asi svině, protože bych ho udala a s chutí. Kamarád nekamarád, on se tak taky nezachoval, proč mu zachraňovat zadek, šmejdovi?
Vy jste byla "použita" a proti své vůli! Měla byste to nahlásit, přeci ho ještě nebudete chránit? Pokud byl Váš letitý kamarád, tak zneužil Vaší důvěry a soucit není na místě. On ho s Vámi taky neměl! Jinak to v sobě ponesete, jako potupu a tíživé tajemství, do konce života. Ono se i řekne: "Neubylo", ale on Vás ponížil, když Vás dostal, proti Vaší vůli, do tak ponižující situace a nebral ohled na to, že se bráníte, že to nechcete, jen se na Vás sprostě a sobecky ukojil, jak nějaký úchyl! A tohle si ponesete v duši.
Dokud nevíte, jak tohle řešit, tak nic nepovídejte kamarádkám. Máte oba zaděláno na obrovský průšvih a podle toho, co píšete, nakonec budete muset mlčet. Pokud by šel za znásilnění sedět, čekejte pomstu a rozpad Vašeho i jeho současného vztahu. On se bude bránit při vyšetřování případu tím, že jste ho vyprovokovala. Že jste byli oba opilí ap. Svědky nemáte, tak nedokážete nic. Nezbývá Vám, než mlčet a modlit se, aby tahle akce neměla následky. A kamarádkám , pokud by se ptaly, tak říct, že jste se s kámošem nějak vyrovnali a že nechceš, aby se o to mluvilo. Prostě si vsugerujte oba, že nic nebylo.Odmítejte diskuse na toto téma. Tyhle nervy jsou trest a ponaučení pro oba.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.