Nejste přihlášen/a.
Zhubl jsem tolik kilogramů - přes 30 kilogramů. A teď cítím, jak ztrácím půdu pod nohama, od minulého září s nekontrolovatelně přejídám. Bydlím s rodiči, ještě studuju, jenže oni nejsou ochotní začít žít zdravě. Máme tady fůru nezdravého jídla a já to prostě nikdy nevydržím. Před rokem jsem to vydržel. Dnes se každý den těším na to, až se pořádně přejím, potom si zacvičím a budu mít super pocit, jak jsem se změnil během odpoledne. Takhle je to každý den. Už mě to nebaví a nebaví mě už ani život, všechno podřizuju jídlu. Rodiče žádný problém nevidí a asi by ani nebyli ochotní jej řešit. Mám hrůzu z toho, že to všechno naberu zpátky, ale zároveň to nemůžu zastavit. Pomožte mi prosím!
Zajdi k lékaři, on ti může dát léky na potlačení chutí k jídlu, ale vůle ta bude pořád jen na tobě.
Prostě to nejez, dyť víš, že z toho budeš vypadat jak z reklamy na bůček. Tak to nejez.
Je to stejné jak s kouřením. Každej ví, že kouření škodí, ale přesto spousta lidí celej život kouří. Je to o rozhodnutí, o síle překonat sám sebe. Nikdo to za tebe nepřekoná, to musíš sám, ale ty léky ti v tom mohou pomoci.
Držím palce.
Máš metabolický syndrom, mám ho taky.Tady každá rada drahá.Ani celý zástup výživových poradců nepomůže, pokud ty sám si neujasníš sám v sobě ve své hlavě.Hubení a ti co nikdy tento problém neměli, neuvěří, jak moc je to těžké.Je to stejné, jako když alkoholik nebo kuřák abstinuje a pak si dá jednu sklenku, nebo cigáro, pak druhé, třetí a šup spadne do toho a už v tom jede.To samé je s jídlem.Umíš zdravě jíst, sportovat,ale pak neodoláš dáš si jednou, podruhé, potřetí něco kalorického ...neuhlídáš a spadneš do toho a nabíráš i s úroky.Nejdnou se cítíš jako opuchlej,tělo začne bolet, pohyb začne být čím dál těžší a člověk se začne propadat, ztrácí kontrolu, kila letí směr nahoru.Je to začarovaný kruh.A je jen na tobě, zda včas z toho kruhu vystoupíš a začneš na sobě makat.Myslím, že víš jak, chce to jen sám sebe hecnout a jít si znovu za svým cílem.