Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co nám vyrostlo z miminka?

Od: korina* odpovědí: 14 změna:

Navazuji na otázku maminky o její holčičce a nástupu do školky. Každý si tím prošel, moje tři děti chodily do školky tři roky a jen ta poslední dcerka i do jeslí. Bylo to náročné , o tom se nebudu rozepisovat hlavně v zimním období.Leta šla po školce škola, po základce střední. Vždy jsem byla seznámená s učivem , chodila na schůzky a s dětmi řešila jejich radosti i situace které nebyly správné jako byla brigáda , chmel , brambory atd.Taky si prošly poznámkami o nevhodném chování , pití piva, první randění. Nikdy jsem nedávala vinu učiteli , ale ani dítěti. Chtěla jsem vědět jak to bylo a podle toho jsem jednala.Vždy mohly děti za mnou přijít a se vším se svěřit , zejména dcery. Sama jsem to nikdy nepoznala, moje starosti nikoho nezajímaly a vždy jsem si říkala až budu sama maminkou že to bude jinak a podařilo se mi to.Dnes jsou děti sami rodiče a dělají to podobně.Málo co mi v životě vyšlo ale děti jsem vychovala dobře dle v porovnáním s jinými. Neberte to jako chlubení ale je to takové poděkování za léta odříkání ,práce a brigád aby děti nestrádaly.A jak jste na tom vy s výchovou a jste s dětmi spokojeni?Vždy to nebylo vše OK jak říkaj děti ale to znáte . přeji všem spokojenost s dětmi a radosti s vnoučat. Co si přát víc?

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pt®
hodnocení

3x