Antikoncepce a menstruace

Od: Datum: 05.04.16 22:23 odpovědí: 1 změna: 06.04.16 07:26
Chci se zeptat,je normalni,aby zena behem radneho uzivani pilulek nemela menstruaci?Mam na mysli v te 7 denni pauze.Jakoze ani spineni proste nic? Je to normalni?A teh.testy negativni.Jsem z toho jelen.Ne ze by mi vadilo,ze ji nemam.Uz to tak mam 4.mesic.Kdyz se mi to stalo po druhy,byla jsem u doktora,ten mi rekl,at udelam test a pokud bude negat.neresit. Tak nevim.Poradi nekdo proc to nemam?Ma nekdo zkusenost?Dik
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.04.16 07:26
avatar

Tohle se mi stalo kdysi, po několikaletém užívání jednoho druhu antikoncepce. Gynekolog mi tehdy předepsal jinou a od té doby je to zase o.k...

Takže já bych se obrátila znovu na gynekologa.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.