Nejde hubnutí

Od: Datum: 26.03.16 17:39 odpovědí: 12 změna: 28.03.16 18:12

Tak nevím přátelé...Pořád se snažím shodit nějaké kilo,ale nedaří se mi.Absolvovala jsem půl roku ve světě zdraví,ale za ty prachy nic moc.Znám co a jak jíst,vařím si ryby,kuřecí maso,ovoce,zeleninu dále jogurty,vločky atd.Taky jsem si koupila Wonder core a 5-6x tydně dělám 100-120 lehsedů.Proto pořád nevím proč se váha nechce hnout.Jestli někdo máte podobné zkušenosti nebo problém tak pište!Budu ráda a dík..!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.03.16 17:43
avatar

Možná Tě překvapím, ale kuřecí maso není to nejlepší, to co se u nás prodává, je narvané hormony, mně ho např. diabetoložka vyloženě nedoporučuje, lepší je krůtí a libové vepřové. A přijde na to, jak ryby, např. lepší jsou mořské. A ovoce bys měla jíst pouze dopoledne a ani ty vločky není to pravé ořechové. A doufám, že ty jogurty nejíš ty light, ty jsou daleko horší než nějaký bílý do 3% tuku.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: fan
Datum: 26.03.16 19:26

Zkusila jste se nekdy odcervit? Pokud mate doma zvire (psa,kocku..), davate je pravidelne odcervit, ale sebe ne? Doktori to doporucuji a v lekarnach maji na to tabletky pro lidi. Kolegine mela taky stale problem s nadvahou a potom konecne zhubla.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 26.03.16 19:36
avatar

V pořadu "Jste to co jíte" většině účinkujících co chtěli zhubnout radili jíst ČASTO a MENŠÍ DÁVKY což je v rozporu s tím, co většina lidí instinktivně dělá. Nemluvím o tom, že každému spočítali vzhledem k jeho postavě co a kdy.
Pohyb by měl být takový, aby jste měla při cvičení určitou tepovou frekvenci. Opět spočítáno na konkrétního člověka.


doplněno 26.03.16 19:37:

Podotýkám, na většinu lidí co režim v pořadu dodržovali to funguvalo.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: uska®
Datum: 26.03.16 19:43

Před rokem jsem do Světa zdraví vozila kamarádku a za 3 měsíce shodila 12 kg bez jejich doplňků stravy. Po roce má 3 kg navíc a pořád se drží i když jejich jídelníček nedodržuje. Vždy dostala jednou za 14 dní protokol - váha - tuky - vody - vnitřní tuk atd. Mám tyto protokoly i jídelníček uložen v PC. Napište vaši váhu a výšku a Váš denní jídelníček - ne vzorový, ale skutečný. Zkusím porovnat vaše údaje s protokoly kamarádky. Někde je chyba. První chybu vidím v tom, že sedy a lehy jsou fajn, ale nestačí. Chtělo by to hodinové provházky svižným tempem.

_________

Jen se mi nechce věřit, že si s vámi nedokázali poradit. Neproměňoval se vám tuk ve svaly a váha zůstávala stejná?


doplněno 26.03.16 22:19:

Soukromý email vám neposkytnu, nebudu vám psát, ani nemám kam. Při zaregistrování můžete využít vnitřní pošty. Ale nejsem jedinná, kdo o tomto problému může vědět víc, více lidí (po upřesnění) vám může pomoct, tak není důvod psát odpovědi soukromně, když jste otázku zadala veřejně.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: sara
Datum: 26.03.16 22:14

Dík napiš e-mail probereme to líp...

Od: hk
Datum: 26.03.16 22:17

Na začátek přestaňte jíst a zhubnete. Hubnutí je přímo úměrné příjmu potravy. Nehledejte v tom nic složitého. Koneckonců ani nepíšete míry...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: notonee
Datum: 28.03.16 16:20
Tohle je nejvetsi blbost co muze byt! Je to placebo! Zaklad je jist! Vyvazena strava, a pohyb! Jakekoliv kardio. Sacharidy dopoledne proteiny po zbytek dne. Ale nejist je nejvetsi blbost. Metabolizmus se zastavi a cokoli clovek sni se ulozi, je potreba pravidelne jist a hybat se!
Ohodnoceno: 0x
 
Od: xxx*
Datum: 27.03.16 01:04
Velice jednoduché...příjem=větší výdej..pokud pokud nejsou teda nějaké zdrav.potíže.nebo čím více spapam,tím musí být větší výdej
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp
Datum: 27.03.16 01:42

Bohužel si musíme přiznat, že obezita je ryze psychická záležitost, jako alkoholismus. Někdo to nepozná za celý svůj život (sytý hladovému nevěří). Jídlo, a jeho složení je až to poslední, co má vliv na tloušťku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hk
Datum: 27.03.16 01:59

Prvně jsou špatné stravovací návyky v dětství, pak nadměrný příjem a malý výdej energie. Teprve pak je druhotně zapojena psychika - ovšem to je následek. Samozřejmě nemluvím o životních psychických strastí, kdy člověk začně jíst a má pocit, že jídlo oblbně jeho žal, že bez jídla neusne atd. O tom tazatel nemluví.

Osobně nechápu lidi, co mají pocit, že musí být hubení a blbnou v tělocvičně, doma a snaží se žít zdravě. Nic z toho nedělám, mám nadváhu a je mi to úplně jedno, neprahnu po dlouhověkosti a hlavně mi je dobře.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: pb®
Datum: 27.03.16 22:43

A přemýšlel jste o tom, že někomu třeba dělá dobře zdravý životní styl? Že se do toho nemusí nutit a je tak spokojený? Já jsem dnes s velkou chutí posnídala ovesnou kaši, celý den byla venku a vylezla na rozhlednu, popíjela horkou vodu a k večeru si dala 10km na bruslích. To všechno dobrovolně, bez nucení do něčeho. Naopak, kdybych posnídala párek, seděla celý den doma a pila sladkou žbrndu s bublinkama, nejenom že bych měla špatný pocit a bylo by mi i fyzicky zle.

Je to jenom o stavu mysli. Člověka musí bavit sportovat a chutnat mu zdravě jíst, jinak nemá šanci trvale zhubnout.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: balzerka
Datum: 28.03.16 18:12

Nevidím ve Vašem dotazu nic o kalorickém výdeji. Posilovací cvičení zpevní, možná nabudují trochu svaloviny, ale tady by bylo nejlepší chodit na tůry, běhat. Dlouhodobý výkon nízké až střední intenzity. Aspoň tak hodinu několikrát týdně takového pohybu, aby se začal odbourávat tuk, aby to mělo smysl. A cestou pít vodu. Na delší akce /víkendovou tůru / lehkou svačinku, hlavně zeleninu. Nebo si najít partu, co hraje nějaký kolektivní sport nebo kolo, plavání...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.