Nedostatek čeho? málo energie

Od: Datum: 03.03.16 17:18 odpovědí: 3 změna: 04.03.16 00:17

Dobrý den, začala jsem chodit do posilovny a mám hrozné svalové křeče, třeba 5-10 minut v kuse a po fitku jsem abnormálně vyčerpaná a netečná. Nepomáhá magnesium a vápník také ne, při cvičení popíjím magnesii, taky nic. Neodporučil by mi někdo nějaký výrobek z lékárny? Nějaké minerály a sotpové prvky v jednom? popřípadě nějakou zkušenost, moc děkuji, ještě dodatečná otázka, v posilovně hubnu, co je vhodné sníst před cvičením?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.03.16 17:56
avatar

Lio, vaše problémy jsou v tom, že si posilovnu chcete užít za každou cenu. Do úplného padnutí. Navíc, s neprohřátým svalstvem, příliš velkou zátěží a špatnou sklatbou cviků. Škodíte si více, než si prospíváte. Zeptejte se v posilovně trenéra, nechejte si nastavit stroje. A hodně pijte.

http://www.naseinfo.cz/clanky…sport/proc-mame-svalove-krece

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 03.03.16 22:08
avatar

Co energetický nápoj? Co požádat lékaře, aby vyšetřil, jestli netrpíte nedostatkem některých minerálů, vitamínů?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 04.03.16 00:17
avatar

Lia, při posilování musíte hodně pít i když nepociťujete žízeň.Pokud cvičení jen tak "nešolícháte", ztratíte přibližně 1 litr tekutin za hodinu, vše samozřejmě závisí na intenzitě posilování a míře pocení. Jestli málo pijete začnete být dehydrovaná, to se právě projevuje jako únava, slabost, nevolnost a zejména bolesti hlavy a křeče. V případě těchto obtíží máte ztrátu tekutin víc jak ten 1lt.Při ztrátě ještě vyšší byste měla už pocit na omdlení, silné bolesti hlavy a vše může skončit až upadnutím do bezvědomí. Také při nedostatku tekutin může nastat úbytek objemu krve v těle a její zhuštění. Není nic důležitějšího, než mít při posilování dobře prokrvené svaly, do kterých se snadno dostanou potřebné látky a zase odplaví produkty látkové výměny.Dobře prokrvený sval znamená i lepší regeneraci.Voda je také dobrým regulátorem tělesné teploty, a proto byste během cvičení měla dbát na její dostatečný přísun.Během pocení nepřicházíte jen o vodu, ale také o zásoby minerálních látek. Z těla se vyplavuje sodík, chlorid, vápník, zinek, hořčík, draslík a další látky. Pokud máte vyváženou stravu bohatou na tyto látky, nemusíte polykat nic navíc.Ale pozor byste si měla dávat u hořčíku, draslíku a sodíku. Tyto minerály se při vysoké námaze rychle spotřebovávají a vylučují se pocením. Není tedy na škodu zařadit do svého pitného režimu také kvalitní minerální vody, pro doplnění hořčíku konzumovat ryby, brambory, celozrnné výrobky, a co se draslíku týče, nejlepší jsou asi banány a rajčata.Ideální nápoj by měl obsahovat samozřejmě vodu, ta je základ všeho, dále minerální látky a sacharidy, které vaše svaly potřebují při cvičení i po něm. Důležité je zvolit si takový nápoj, který vám dodá energii (energetické nápoje), vitaminy(vitamínové nápoje), stopové prvky a ionty(iontové nápoje).Odstraníte tak nastupující únavu.Měla byste se energetického nápoje napít už před cvičením.Hodinku před cvičením sníst něco lehkého( rýže, plátek kuřecího) a jestli chcete shodit nějaká ta kilča, musíte změnit jídelníček a přidat aerobní aktivitu.Čili ne 30 opakování na partii, ale normálně 8-10 a po tréninku tzv.kardio(běh na pásu) a koupit si kvalitní spalovač tuku, který slupnete před posilováním;)

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.