8 dni bez menstruace

Od: Datum: 23.02.16 15:00 odpovědí: 4 změna: 23.02.16 15:17

ahoj je to 8mí zpozdění den co jsem nedostala menstruaci antikoncepci neberu neco malo pres 3 mesice.. co to muze znamenat? zatim se mi nechce k doktorovi... měla jste někdo takové zpoždění? díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ms
Datum: 23.02.16 15:05

Hormonální nerovnováha, pokud si začala brát antikoncepci v době kdy si neměla srovnaný cyklus, je to normální. Ale pokud došlo k nechráněnému sexu, tak pro jistotu si udělat test a zajít k lékaři. Po vyřazení antikoncepce je spousta žen ještě plodnější. Ale spíš to bude ta hormonální nerovnováha a gynekolog pak píchne progesteronovou injekci a MS se do týdne dostaví, taky jsem to tak měla. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jelena*
Datum: 23.02.16 15:07

my prave s pritelem zkousime miminko.. brala jsem HA Katya od května do konce listopadu ... pak je vysadila ale takové zpozdění mám prvně dříve to bylo max 2-3 dny

Od: ms
Datum: 23.02.16 15:17

To pak je jiná, přeju hodně štěstí otěhotnět není vůbec lehké. Ale po vysazení HA je žena plodnější. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.02.16 15:07
avatar

Menstruace se může opozdit z několika důvodů. Např. Nachlazení, braní některých léků, stres, těhotenství...8 dní ještě nemusí znamenat nic. Ale pokud se snažíte o miminko, tak držím palce, ať to vyjde.


doplněno 23.02.16 15:15:

Zkuste si udělat koncem týdne těhotenský test, pokud se menstr. nedostaví.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.