Reklamace teploměru

Od: Datum: 22.02.16 12:01 odpovědí: 3 změna: 22.02.16 12:34
Dobrý den, snad mi nekdoporadite. Pro měřeni teploty jsem koupila teploměr od Hartmanna. Ten co se přiloži na čelo. Bohužel nám všem měřil teplotu. Přitom jsme ani jeden teplotu neměl. Několikrát po sobě úplné kraviny..jednou 37,5 za par minut 38,5 za čtvrt hodiny 36,2.. Takže jsem ho šla reklamovat a popsala pani prodavačce presne to co Vám.sama si namerila teplotu. Dnes mi volala ze v přišla vyřízená reklamace že nenašli žádný problém. Takže mi ho vrací zpět. S tím samozřejmě nesouhlasím. Dodávám ze stal skoro 900,- chtěla bych vědět na co mam právo? Dat ho reklamovat znovu? Nebo reklamovat přímo výrobce? Diky za rady?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.02.16 12:07
avatar

Jelikož máte uzavřenou smlouvu s prodejcem, pak reklamovat musíte u prodejce. vyčkejte na stanovistko písemné a s ním se můžete obrátit dále. Bohužel moc možností nemáte, buď znovu vyreklamujete, nebo se budete soudit. Důležitý bude posudek.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 22.02.16 12:19

KS je s prodejcem a prodejce řeší reklamaci, ne jeho dodavatel (přišla vyřízená reklamace).

Reklamujte znovu, písemně, uveďte vadu (nepřesné měření, o kolik). Teploměr by měl mít nějaké udané parametry přesnosti, pokud je splňuje tak je OK, pokud nesplňuje tak je vadný.

Ještě jednou: o reklamaci rozhoduje prodejce. Jeho dodavatel/ servis/ výrobce vás nezajímá. S nimi si to musí řešit sám, vy jednáte pouze s prodejcem. Často pomůže navržení znaleckého posudku a že ho někdo bude muset zaplatit - vzhledem k tomu že teploměr neměří přesně tak to nejspíš bude prodejce.

V Německu a podobných zemích se prodavač ve stejné situaci obvykle zeptá "chcete vrátit peníze nebo vyměnit za jiný?", během minuty vyřešeno...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: anonym0
Datum: 22.02.16 12:34

Znova a stale dokola reklamovat a do reklamacniho protokolu vzdy napsat, ze zavada byla predvedena na prodejne (sama prodavacka si namerila teplotu).

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.