Menstruace, antikoncepce, dotaz, nazor

Od: Datum: 21.02.16 20:07 odpovědí: 5 změna: 22.02.16 22:36
Zdravím,
doslechla jsem se od jedne slecny, ze jeji kamaradka nedbala pokynu pribaloveho letaku, brala antikoncepci nonstop bez 7denni pauzy a kdyz po dlouhe dobe vysadila, tak krvacela nekolik tydnu nez ji na to dali nejake prasky. Je to mozne? Zda se mi to jako blbost, co si o tom myslite vy?

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: iv®
Datum: 22.02.16 11:01
avatar
Každá jsme jiná, každé ženské tělo je jiné. Těžko říct jak se zachová po vysazení HA. Za mě můžu říci že mi to nikdy neudělalo. Po vysazení chvíli trvalo než se ustálil cyklus. Ale že bych měla obdobné potíže jak popisujete, to nikoli.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pisalka
Datum: 22.02.16 11:54

Já bych tomu klidně věřila. Člověk nikdy neví, jak jeho tělo zareaguje na různé změny a u každé je to velice individuální. Například já to měla naopak, když jsem začala brát HA, tak jsem půl roku měla obrácený cyklus = 21 dní s prášky krvácela a 7 dní bez prášků nic než si na to mé tělo zvyklo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.02.16 12:04
avatar

Tady nejde o vysazení HA, ale že nedělala ty pauzy... to si ani nechci představit, co to s člověkem udělá. Jak dlouho takhle "experimentovala"? A proč? *ee*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.02.16 22:19
Vubec netusim, na to uz jsem se nevyptavala, ale min. 4 platicka to byt urcite musely
A proc? Nevedela ze se maji delat pauzy
Od: rraryi
Datum: 22.02.16 22:36

Nic není nemožný, ale já třeba běžně beru několik plat v kuse a je to ok.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.