Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jsem muž, je mi 27 let a občas se mi dělají pupínky na krku či tváři, neodolám a snažím se je vymáčknout, problém je v tom, že často neodhadnu nezralý bolák a nejde vymáčknout hnis pouze vytečete trošku průhledná vodička.
Po částečném zahojení, mi zůstane místo boláku tvrdé místo, které je červené
Dalo by se to místo nějak vyléčit aby nebylo tvrdé a červené a změnilo zpět barvu kůže?
Přiložil jsem vyříznutou fotografii pro představu, moc mě to trápí,
děkuji pěkně
V místě boláku nerostou moc vousy, peeling nedělám, obličej miji čistou vodou, občas cca 1x/14dní čistím speciální vodičkou, jinak holím se žiletkama.
Nemůžu na dálku posoudit, zda jsou Vaše kožní problémy stejné, jako měl svého nčasu můj zeť, ale chodil na kožní roky marně. Poradila jsem mu, aby navštívil speciální prodejnu bylinek, kde prodává paní, která ještě navíc umí sestavit čaje podle každého člověka, většinou to má kyvadlem hned, někdy si lidi pozve domů. Namíchala mu čaje, které nějakou dobu pil a už od začátku bylo vidět zlepšení. Po nějaké době vymizelo všechno, vč. těch vínových i modrých skvrn a pleť se mu krásně zahojila. Poslala jsem ho tam, když mu mastičky a vodičky nepomáhaly, protože mi něco říkalo, že ten problém musí jít zevnitř, nějaké škodliviny v těle, což se nakonec potvrdilo.
S tímhle problémem neváhejte ke kožnímu lékaři. A nejen jednu návštěvu. Vytrvejte, dokud nepříjde na to co to je a jak na to. Všichni lékaři ordinují v některé dny až do večera, nebude problém s odchodem ze zaměstnání.
Na kožním jsem se již před pár lety léčil a mazal mastičkama, však problémy jsou stále
Je to asi 2 roky, tvoří se mi méně, však zajímalo by mě, když jsem si je rozškrábnul a poté se částečně zahojili, jak se zbavit červených míst?
Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.