Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Boláky na krku se nehojí

Od: dallok odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,

jsem muž, je mi 27 let a občas se mi dělají pupínky na krku či tváři, neodolám a snažím se je vymáčknout, problém je v tom, že často neodhadnu nezralý bolák a nejde vymáčknout hnis pouze vytečete trošku průhledná vodička.

Po částečném zahojení, mi zůstane místo boláku tvrdé místo, které je červené :(

Dalo by se to místo nějak vyléčit aby nebylo tvrdé a červené a změnilo zpět barvu kůže?

Přiložil jsem vyříznutou fotografii pro představu, moc mě to trápí,

děkuji pěkně

Boláky na krku se nehojí

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Dobrý den. A co si s tímto problémem skočit na kožní? Řeknou Vám oč se jedná a napíší čím to léčit.

doplněno 18.02.16 21:29:

Ale za těch pár let se mohlo ledacos změnit..A teď Vám mohou předepsat třeba něco účinějšího, čím se toto vyléčit dá. Zajděte si tam.

koule
hodnocení

2x
Zarustajici vousy? Delate peeling, abyste tomu zabranil? Cim myjete a cistite oblicej? Mel jste to i v puberte, nebo az po tom, co zacaly rust vousy? Cim holite? Na tyto otazky bych se zamerila co nejdriv, nez hned uhanet k doktorovi...
doplněno 18.02.16 22:07: Mozna to muze byt jen jizvicka nebo podrazdeni pokozky na mechanicky zasah- mala zanetliva reakce... Pokud se Vam pokozka masti/leskne, tak bych se poohlidla v drogerii na po toniku, cistici pokozky na mastnou/problematickou plet. Od te doby co cistim plet kazde rano a vecer, tak ji mam jak detskou prdylku.. Zacervenani se u mne objevuje na tvarich a cele a znaci, ze plet neni hydratovana, takze jeste nejaky krem na plet ( opet mastnou nebo problematickou, aby nemastil jeste vic)
dallok
hodnocení

V místě boláku nerostou moc vousy, peeling nedělám, obličej miji čistou vodou, občas cca 1x/14dní čistím speciální vodičkou, jinak holím se žiletkama.

koule