Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Těhotenství a přídavky

Od: jknhjgikhli odpovědí: 17 změna:

Ahoj potřebuji poradit. Otěhotněla jsem neplánovaně a je mi 20let, ale nestihla jsem si odpracovat 12mesicu, jsem stále zapsaná jako studentka, takže odvody jsem si nikdy neptlatila ale platil to za me stat. Mám nárok na nějaký příspěvky nebo mateřskou? Nebo co mam pro to udělat abych nebyla na mezině? Finančně nejsem připravena na to mít dítě, ale na potrat určitě nechci jít a vím že se to dá nějak zařídit abych pobírala nějaké dávky. Když se podívám na cikány tak se maj dobře a to nikdy nemakali.. Já jsem ze slušné rodiny a bohužel se mi stalo toto a nejsem zabezpečená. Poraďte prosím něco co mě uklidní.

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

uska*
hodnocení

3x

Přítel + vaše slušná rodina + po porodu mateřská = to už by mohlo stačit, ne? Samozřejmě si můžete do porodu najít třeba brigádu, těhotenství není nemoc.

doplněno 12.01.16 21:08:

Proč se čertíte? Na zplození dítěte jste byli dva, tak oba a se musíte postarat. Sama píšete, že jste ze slušné rodiny a dostala jste radu, že po porodu máte nárok na mateřskou. Co je na tomto špatně?

Vy asi chcete jen číst jak postupovat a vyřizovat všechny dostupně a nedostupné sociální dávky.- Bohužel jste do systému neodvedla ani kačku, samostatný byt asi nemáte, tak nemáte na nic nárok.

jbjbjbk
hodnocení

Mám to brát jako výsměch nebo co to má znamenat? To se citite nadřazeně nebo co? Píšete semnou jako bych byla nějaka špinava cikanka

Asi si také jdu pro "přeshubu", ale nedá mi to:

Budeš se divit, znala jsem velice čistotnou cikánku. Vařila v dobrém hotelu. Nějakou špindíru by si tam nedrželi. Naopak v práci byla paní "bílá" a páchla na 100 honů. Takhle soudit nemůžeš. Nejsou všichni cikáni špinaví, nejsou všichni bílí čistí. Je to o lidech.