Menstruace a prášky na oddálení

Od: Datum: 15.10.15 19:19 odpovědí: 4 změna: 16.10.15 14:19

Dobrý den, mám takový dotaz, se kterým bych se potřebovala poradit s více lidmi. Pojedu na týdenní školní výlet do zahraničí a zrovna v tu dobu mi vychází menstruace. Už z minule vím, že zastávky na záchod jsou naprosto minimální a to s mým silným krvácením nějak nejde dohromady. Zašla jsem si ke gynekoložce a ta mi předepsala Orgametril na oddálení s tím, že prášky mám začít brát 3 dny před začátkem menstruace. No a ejhle, prášky mám brát od zítřka a náznaky krvácení (jen v moči) z nějakého neznámeho důvodu začaly už dnes. A tady je můj dotaz, mám začít tabletky brát, zachráním to ještě? Celkem mi záleží, abych menstruaci na výlet nedostala.

Předem děkuji za odpověď.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: asa
Datum: 15.10.15 19:31

Dobrý den, prášky začněte brát, to, že tzv.špiníte, je z nervaků, jestli menstruace přijde nebo ne, to znám.

Po prášcích by měla zarazit. Ovšem připravte se, že až přestanete prášky brát, bude následovat fakt hodně silná menstruace, možná i bolestivá (ale to spraví nurofen). Myslím, že klid na výletě za to stojí. Já to tak dělám vždy před dovolenou.

Přeji klidný výlet.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.10.15 19:37
avatar

Jestli máte stopy krve v moči, jděte co nejdřív k lékaři - podle mě to s menstruací nesouvisí, spíš s ledvinami nebo močovými cestami.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 16.10.15 07:41
avatar

Krev v moči? Náznaky? To je nějaká podivnost. Hodně velká, která nijak s menstruací nemůže souviset. Přece ledviny a močový měchýř jsou úplně něco jiného, než děloha. Toto je hodně velký nesmysl. Moč může mít jinou barvu třebas jídlem nebo použitými vitamíny.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.10.15 14:19
avatar

Myslím, že to slečna myslela tak, že se prostě šla vyčůrat a ve wc byla kromě moči i krev, což je normální špinění. Návštěva lékaře nepomůže, pokud má období kolem krvácení - laboratoř prokáže pouze krev v moči, což bude irelevantní, pokud slečna uvede, že měla mít menzes.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.