Svědění stydkých pysků bez výtoku

Od: Datum: 02.10.15 08:46 odpovědí: 15 změna: 07.10.15 20:36

Zdravím, od včerejšího večera mě neúprosně svědí malé stydké pysky. Budila jsem se kvůli tomu celou noc. Zdá se, že jsou trošku nateklé. Výtok zatím nemám. Brala jsem 2 různá antibiotika po pěti dnech. Prosím, poradte, co by to mohlo být a hlavně jak se zbavit svědění. Ke gynekologovi se dostanu nejdřív v pondělí.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: pb®
Datum: 02.10.15 09:47

Po antibiotikách to bude kvasinková infekce, výtok být ani nemusí. Zajdi do lékárny a zeptej se, jistě ti na to něco dají. Canesten, Jenamazol, Gyno paveryl, těch léků jsou hromady, volně prodejné a ublížit s tím nemůžeš. Do pondělí bych nečekala, nejspíš bys to prostě nevydržela. I po nasazení léčby svědění nepřejde hned, bude to pár dní trvat. Kvasinkám se nedaří v kyselém prostředí, takže svědění zmírňuje sedací lázeň ve vodě s trochou octa.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: wamp®
Datum: 02.10.15 15:04
avatar
Ano,rádkyně viz výše má pravdu.
Bude to zcela jistě kvasi ková infekce.
První pomoc a babská rada je mazat postižená místa bílým jogurtem.
Dále,nejezte cukry ani výrobky z něj a bílou mouku a výrobky z ní.
Jezte již zmíněné jogurty s živou kulturou,kefíry,grepy,kysané zelí a citróny.
To nemají ty potvory rády ;)
doplněno 03.10.15 20:18: Vždyť ti to píši !
Maž si buchtu bílým jogurtem.
Ohodnoceno: 3x
 
Od: miyeme
Datum: 03.10.15 08:01

V lékárně mi dali Idelyn Beliema krém. Nepomáhá a mylsím že na něj mám alergickou reakci. Nemáte nějakou babskou radu, abych mohla spát? Celou noc mě budí svědění.

Datum: 03.10.15 08:14
avatar
Krém vidím jako podpůrný na namazání stydkých pysků, ale Vy potřebujete ještě mazat vnitřek pochvy! Tedy vyplachovat, bez toho to nepůjde!
Já doporučuji vaginální výplach Clogin - je vhodný nejen jako prevence, ale právě i na léčbu!
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.10.15 15:18
avatar

Kupte si Rosalgin.

Opravdu funguje, můžete ho pak používat i při léčbě naordinované od lékaře.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.10.15 16:22
avatar

Kromě toho, co zde již zaznělo, kupte si i sprchový gel na intimní hygienu, který postižené místo též zklidní. Sprchujte se a umývejte se jím podle potřeby. Nedrbat - sprchovat, aby jste si nepodráždila místo ještě více. A noste pohodlné kalhotky (nejlépe bavlněné) které se Vám nezařezávají, aby Vás nedráždily ještě víc. Po antibiotikách jsou tyto nepříjemné obtíže bohužel u žen celkem běžné.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: miyeme
Datum: 03.10.15 08:02

Již sprchový intimní gel používám. Spíš bych potřebovala poradit s tím svěděním, abych mohla spát.

Od: wamp®
Datum: 03.10.15 09:12
avatar

Miyeme: poradila jsem Vám.Špatně čtete *nevi*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.10.15 09:27
avatar

Přesně tohle jsem měla nedávno. Je to následek po užívání antibiotik. V lékárně mi prodali děložní čípky Clotrimazol AL a také krém stejného jména. Tedy myslím, že i ty čípky byly stejného jména. Krabičku už nemám. Ale krém ano. Je na tom namalované chodidlo. Ten krém mi zabral a ulevil okamžitě a nebyl ani drahý. Pak ještě na polykání Biopron - Laktobacily, bifidobakterie a fruktooligosacharidy, to bylo kolem dvou stovek. Ale nemusela jsem sníst všechny. Jsou tam tři platíčka po deseti tobolkách. takže mi zbylo pro případ potřeby. V lékárně mi řekli, že pokud bych zase musela polykat antibiotika, musím spolu s nimi polykat i tohle. Je to všechno bez receptu Jděte do lékárny, řekněte že jste užívala antibiotika a že máte svědění. Mně to pomohlo skoro ihned. Od té doby nemám problém. A také jsem neměla žádný výtok, jenom to protivné svědění.

doplněno 03.10.15 09:28:

Kupte si alespoň ten krém a čípky. Okamžitě se Vám uleví.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.10.15 14:40
avatar

I já jsem poradila, Rosalgin je opravdu účinný.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 04.10.15 01:08
avatar

Chcete-li mít problémy déle, vyzkoušejte postupně všechny uvedené rady.

Chcete-li se jich zbavit co nejdříve, navštivnte lékaře.

Nikdo z odpovídajících neví, v čem problém spočívá, a pokud někdy někomu

některá z uvedených rad pomohla, neznamená to, že pomůže i Vám.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 04.10.15 08:32
avatar

Ahoj Ivzes. Tazatelka píše, že se jí to objevilo po užívání antibiotik. Ani já jsem donedávna nevěděla, že se tohle může stát. Jsou to vedlejší účinky antibiotik, které jsou prý běžné. V dnešní době. Já jsem se lékaře ptala a on se divil, že jsem to nevěděla a nebrala ten lék, který ani není na předpis, sama od sebe. Já jsem totiž žádná antibiotika nebrala dlouhou řadu let, tak jsem tohle nevěděla. Pokud by tazatelka nenapsala, že se jí to objevilo po užívání antibiotik, také bych ji poslala za lékařem.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.10.15 00:57
avatar

Přečetla jsem si, co tazatelka píše.

Ale přes internet nikdo – ani sebelepší lékař – diagnózu nebo příčinu problému neurčí.

Může to být po antibiotikách, ale jistě to žádná z nás neví.

Tazatelka by měla jít k lékaři.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ben®
Datum: 06.10.15 07:53
avatar

Dobrý den, podle textu v otázce byla tazatelka u lékaře zřejmě již včera. Zde jen hledala rychlou radu, jak přežít víkend (což se jí snad podařilo). Zdravím!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.10.15 20:36
avatar

Vždy, když dostanu antibiotika, tak si rovnou kupuju Gyne Pevaryl Combi pack, je to mast a čípky. Při prvních projevech, které jsou stejné jako u Vás to hned nasadím . Zároveň začnu užívat Lactobacily,které zase obnoví střevní mikrofloru. Většinou to zvládnu sama, málokdy musím navštívit lékaře

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.