Nejste přihlášen/a.
Ahoj
Potřebuji změnu, trochu se o sebe začít starat. Jsem student IT a všechny úpravy co se týče vlasů byly jednou za měsíc nebo dva jít ke kadeřnici a nechat prostříhat a zkrátit. Tím to končilo.
Vždycky když mi to ostříhali vypadalo to nějak takhle:
Jen s kratší afinou, no moc se mi to nelíbilo a necítil jsem se v tom
Největší problém mám s tím, že když jdu, tak:
1. Se mi dost potí obličej, takže vlasy mám často mokré (okraje)
2. Když mám delší afinu (mám větší čelo) tak mi vítr furt ty vlasy různé přehází, dává ze strany na stranu, nebo je dává do obraceného Véčka. Hnus prostě.
Proto bych vás rád poprosil o nějaký nápad na účes nebo jednoduchý střih, který bych si nechal udělat. Nechci nic extravagantního, aby to mělo snažší údržbu kterou zvládnu i já (:D) a aby to padlo na můj typ hlavy.
Bohužel v tomto jsem naprosto bez nápadů, nikdy jsem nevěděl co kadeřnici říct, jak mě má ostříhat, protože jsem to nevěděl ani já sám. Tak jsem jen řekl zkrátit a konec.
Přikládám pár fotek:
Za nápady děkuji
(Brno, pokud byste měly i doporučení pro kadeřnictví, klidně napište )
Pro ty co k fotkám nemají přístup, nový odkaz
Sice nejsem žena, ale poradím.Pokud máte problém s pocením hlavy, nechte si vlasy zkrátit "trojkou". Praktické, rychlé, levné. Spousta ldí i v oboru IT se tak cítí dobře. Nebo se prostě poraďte s dobrou kadeřnicí. Tu vám ale v Brně musí poradit někdo jiný. Bez vaší fotky, znalosti kvality vlasů, pokožky hlavy a celkové vizáže včetně postavy je tohle téma dost k ničemu. Prostě, koukněte ve škole, co se vám líbí, popřemýšlejte, jestli se vám styl hodí a zvládnete ho a konejte.
doplněno 24.09.15 08:17:
Jo, ten nový odkaz funguje. Platí všechno, co jsem napsal, mimo fotky a postavy. Takže ke kadeřnici. Mohlo by vám slušet, jak je uvedeno níž, strany a zadní část vystříhat dolů do ztracena a na čele a nahoře nechat tak dva tři centimetry. S tím se dá buď udělat ten rozruch, nebo nechat spadlé do čela. Ovšem nejsem žena.