Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Můžete mi poradit jak mám konečně zhubnout. Během 7 let jsem přibrala 40 kil. Nepřejídám se, pohybu mám dost a jen přibírám. Zkoušela jsem herbalife, ale to je tak na zblbnutí, sice jsem zhubla za 1,5 měsíce 5 kil, ale taková dieta se nedá vydržet. Na ty koktejly se už nemůžu ani podívat. Také jsem užívala lindaxu- naprosto bez efektu! Vážím si potraviny, nejím pečivo ani tuky, piju jen čistou vodu, cvičím (jízda na rotopedu) 40 minut denně zabalená v potravinové folii a pořád vážím stejně. Jsem pod dohledem lékařky, výsledky krve a moči mám v pořádku. Nemám cukrovku, ani onemocnění štítné žlázy. Jen vyoperovaný žlučník. A jsem už naprosto zoufalá. Je mi jedno kolik by léčba stála, hlavně ať už zhubnu.
Já jsem zhubla 20 kg a neměla jsem ani léky, ani koktejly, ani jinou vychytávku, prostě jsem jedla 5x-6x denně malé porce, žádné sladkosti, jen výjimečně malou za odměnu, méně příloh, více zeleniny a 3x - 5x týdně cvičení - plavání, rotoped, brusle, aerobik, kalanetika. Jinak poradit neumím, třeba to všechno tak děláte. Hlídejte si ať máte dostatek bílkovin a vlákniny, méně sacharidů.
Super návod, který podá každá vyživová poradkyně. Souhlásím , že je to nejzdravější dieta, nejlepší a ověřená metoda, ale dejte mi někdo návod jak celý život tak vydržet...já to nedokážu, nedokážu, si odepřít sladké, nebo to co mám prostě ráda, jen protože to má vyšší kalorickou hodnotu...nejlepší na to je i hodně cvičit, ale kde na to pořád brát čas...ale když se chce všechno jde...u mě je to slabou vůlí a psychyckými problémy, to je taky důvod proč člověk, nemůže pořádně zhubnout...
Ahoj, řekla bych, že málo jíš. Vím to z vlastní zkušenosti, když jsem potřebovala zhubnout, málo jsem jedla - za měsíc bylo všechno zpět + něco navíc. Pak jsem postupem, který popíšu níže zhubla skoro bez námahy.