Který šicí stroj je lepší?

Od: Datum: 26.08.15 11:57 odpovědí: 10 změna: 16.09.15 08:44
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: veva1
Datum: 26.08.15 12:06
Dobry den, mam sici stroj jen pro obcasne siti, ale vzala jsem si drazsi a jednoduchy, zn. Janome, velice tichy chod, sije velmi pekne.
Ohodnoceno: 1x

Datum: 26.08.15 13:38

Dobrý den.

Pokud chcete šít jen občas, tak je to jedno který,ale pokud budete šít často, dejte přednost kvalitě. Já mám Veritasku už 40 let a šije bez problémů. Nebo se poraďte v obchodě.

Od: moncuskr
Datum: 26.08.15 14:51

Dobrý den,

Veritas právě mám, ale vzhledem k tomu, že jsem úplný začátečník, tak je to pro mě na ní velice obtížné.

Proto bych si chěla koupit nový, kde je vše popsáno a pořádně se to naučit a poté se k Veritas vrátit :).

Od: fialka
Datum: 26.08.15 15:07

Pokud máte Veritasku nekupujte nic jiného, zbytečné vydání. Je to o zvyku, není nijak složitá, stroje jsou zhruba stejné .

Naučte se nějaké základní jednoduché šití a uvidíte, že to půjde. Mám Veritasku hodně dlouho a jsem s ní spokojená.

Ohodnoceno: 2x

Datum: 26.08.15 16:08

Souhlasím s Fialkou. Nekupujte nový! Poklikejte a pohledejte si manuál k tomu, který máte. Vpodstatě je naprosto stejné šití na všech strojích, když nevyžadujete nějaký spešl a mimořádný steh. ;) Ve své rodině a nebo ve svém okolí najděte někoho, kdo na stroji umí šít a vysvětlí vám základy. Jak se zakládají nítě, jak se navinuje spodní cívka, jak se seřizuje přítlak. Budete-li umět tohle, budete umět na stroji šít.

Datum: 10.09.15 18:58

Měl by tam být návod na šití i na navlékání stroje i člunku Pokud ne, tak je možná někde na netu

Ohodnoceno: 0x

Datum: 26.08.15 15:20