Dřepy?Svaly nebo úbytek tuku?

Od: Datum: 13.06.15 20:07 odpovědí: 9 změna: 15.06.15 19:52

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, když dělám dřepy jestli hubnu nebo nabírám svaly na nohou. Děkuju


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: iv®
Datum: 13.06.15 20:38
avatar
Ja bych rekla, ze se tuk zacina spalovat a pribyvaji svaly...takze clovek hubne...meni se.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.06.15 10:19
avatar

Ano, ale váhově může jít nahoru, díky přibírajícím svalům.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: iv®
Datum: 15.06.15 19:52
avatar
Vahove ano, ale my co vime, vime ze centimetry jsou dulezitejsi nez kila takze neni dobre sledovat jen vahu, dulezitejsi je jak nam sedi kalhoty *ua*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.06.15 07:18
avatar

Kolik těch dřepů děláš? Jako Jágr 1 000? ;) Měníš nejen svalstvo a tuk na nohou, ale i na břiše. Jestli je děláš správně, tak i zádové svalstvo zpevňuješ. A to všecko je moc dobře.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.06.15 09:30
avatar
To je těžké takto říct, záleží taky na tom, co všechno přes den jíte a co krom těch dřepu dále děláte. Samotné dřepy neovlivní to, jestli hubnete nebo nabíráte svalovou hmotu. Je potřeba od vás více informací.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.06.15 12:20

Před lety se tvrdilo, že když chci cvičit na spalování tuku, tak to chce více cviků s lehčí zátěží až do únavy svalu. Potom sval sílí, spaluje, ale nejde do objemu. Když má jít sval do objemu, tak to chce větší zátěž, ale málo cviků. U dřepů bych, doporučil dřepovat až do únavy.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: dominik
Datum: 15.06.15 17:57

Dobrý den, jde o to jestli máte přímo nějaký trénink, který je naplánovaný a má nějaký cíl (frekvence, počet sérií, opakování) nebo jestli jen cvičíte "když se Vám zachce". V prvním případě nohy i svaly hýžďové určitě posílíte, ale nejdůležitější je strava. Říká se, že strava dělá asi 70% z celkového uspěchu. Takže i když budete celý den dřít a strava bude nedostatečná požadovanému cíli tak se nedá počítat s nějakou větší změnou.
Tudíž když se nebudete stravovat podle zásad pro posilování, podle toho čeho chcete dosáhnout, jestli nabrání objemu na nohou či hubnutí, formování postavy, tak nohy sice posílíte ale nějakou větší změnu nevypozorujete.

doplněno 15.06.15 18:05:

A hubnutí nebo přibírání záleží na tom, jaký máte bazální metabolismus, kolik energie přijmete a kolik vydáte. Pochopitelně když přijmete více než vydáte tak budete pravděpodobně přibírat a v opačném případě hubnout. Záleží na hodně faktorech, které se nedají řešit jen takhle přes internet :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepe1222
Datum: 15.06.15 19:32

Se stravou tak úplně pravdu nemáte. Ve vězení žádné extra proteiny nikdo neposkytuje a jaké korby odtud vycházejí. Je to jen o dřině. Předkopávání na lavičce se 150 kg, dřepy s max. váhou od 150 kg výš atd. Jestli budete jít i obyčejný chleba, nohy vám pojedou docela dost. Jen může být problém, do čeho se pak oblečete.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: mzxy
Datum: 15.06.15 19:49

výsledkem je zpevnění svalů v kombinaci s úbytekm tuku, tuk se pálí ve svalech, 4-hlavý sval patří mezi největší, prot nejrychleji nastartujete látkovou výměnu jejich stimulací. logicky může být výsledkem mírné zvýšení hmotnosti, svalové bunky jsou těžší než tukové, a to při menším objemu...opticky to rozhodně vypadá lépe, když jsou svaly zpevněné, než třesoucí se tuk

strava je až 90 procentním předpokladem úspěchu

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.