Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Podpatek zapadl do mřížky u vchodu

Od: andy17* odpovědí: 4 změna:

Vzala jsem si nové lodičky a přímo před vchodem do supermarketu, ve chvíli, kdy se otevřeli dveře, mi zapadl podpatek do kovové mřížky (kanálku, rohože či jak to nazvat). Když jsem se snažila podpatek vydolovat, zapadl i druhý a já skončila ve dveřích bosa jen v silonkách. Boty šly dostat ven celkem těžko a oba podpatky se odřely. Vím, že nejsem jediná ženská, které se něco podobného stalo. Zajímalo by mě, zda je třeba možné u majitele objektu požadovat nějakou náhradu. Máte někdo zkušenost?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

albatros498022*
hodnocení

5x

Není mi dost jasné z jakého dlvodu by měl někdo platit náhradu, rošty odpovídají normám a tím to pto provozovatele končí.

 

qt
hodnocení

2x

Nerozumím tomu, proč by majitel objektu měl platit nějakou náhradu za to, že nevíte, kam šlapete.

 

webbiecz*
hodnocení

1x

Náhradu za co? Ty mřížky splňují parametry. Tady je to naopak - pokud mám malý podpatek, dopředu přemýšlím kam smím a nesmím šlápnout. To je to samé, jako kdybyste chtěla odškodnění za to, že jsme si na kočičích hlavách poničila střevíčky na jehlách... Prostě - podpadky jsou parchanti, ne všude se s nimi dá pohodově chodit no :))

 

jjjjjjjjj
hodnocení

0x

Dobrý den,

dle mého Vámi udávaná škoda vznikla v důsledku nepozornosti, nikdo Vás neškodil...

Moje osobní zkušenost, v jednom nejmenovaném řetězci jsem na informacích odložila do úschovy nákupní, uzavíratelný na zip piknikový, látkový košík s drobným nákupem. Velice mne šokovalo když pracovnice bafla za skládací madlo a na opačnou stranu snažila se košík i s obsahem složit, aby jej vtěsnala do regálu kam se evidentně nevešel. Mě vrazila do ruky číslo. Po nákupu jsem si vyzvedla košik vrátila číslo přihodila pár drobností a vycházím z obchodu a po pár krocích s podivnými zvuky,, křup,, ,,křup,,křup,, ihned jsem zkontrolovala stav košíku a on byl v místech ohybu madla prasklý. Ještě jsem měla účtenku pamatovala jsem si číslo. Neprodleně jsem zavolala na linku marketu popsala situaci, jaká mi vznikla škoda jednáním jejich zaměstnance. Číslo bylo na centrálu, paní se mi omluvila s tím, že se mi ozve manažer prodejny. Což trvalo pár sekund. Po rozhovoru mne vyzval na prodejnu k vyzvednutí nového košíku / upozorňuji ten můj byl několik dní starý/ Velice se mi omluvil za jednání prodavačky a s milým usměvem předal nový košík , že bude rád když zákazníci budou spokojeni.

Ale to není bohužel Váš případ.

Musím říct , že mě skutečně jednání překvapilo jak nejprv šok a poté milé překvapení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]