Po vysazení antikoncepce nemám ovulaci

Od: Datum: 05.06.15 11:01 odpovědí: 7 změna: 07.06.15 18:20

Dobrý den, s manželem se chceme začít snažit o miminko, před 4 měsíci jsem vysadila antikoncepci, kterou jsem užívala s přestávkami asi 8 let. Menstruace se dostavila bez problému, ale podle sledování bazální teploty jsem za celé ty čtyři měsíce ještě neměla ovulaci, což mě trochu začíná znervózňovat, nerada bych do sebe cpala nějaké hormonální dryjáky na vyvolání, úplně stačí, že jsem celá ta léta brala hormonální antikoncepci (což si teď trochu vyčítám, mám strach že jsem si tím všechno nějak rozházela). Nebo myslíte, že je to normální a po čase se ovulace dostaví? Má zde s tím někdo zkušenost? Je něco co pro to mohu udělat (jako nějaké doplňky stravy, vitamíny, cvičení, stravování...)?Děkuji za rady, Em


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 05.06.15 11:59
avatar

velmi častý jev - zeptejte se svého gynekologa... někomu může trvat až 2 roky, než se podaří otěhotnět...

Většinou si nechávají lidi napíchat hormony...

doplněno 05.06.15 14:23:

Já osobně nevím - s manželkou jsme byli vždy proti HA. Právě z důvodu, že by to němuselo vyjít, až budeme chtít... Děti máme plánované podle antikoncepce "plánované rodičovství".

Ohodnoceno: 0x
 
Od: emm
Datum: 05.06.15 12:14

Je mi jasné, že to možná jinak nepůjde, ale strašně ráda bych tomu nějak předešla, nevíte o nějakém přírodním způsobu, jak ovulaci "nahodit"?

Datum: 05.06.15 19:36
avatar
Já tedy nevím, ale vždyť máte vysazeno teprve čtyři měsíce. Já třeba měla menstruaci po vysazení asi tři měsíce přesně, jako kdybych antikoncepci stále ještě brala a pak se až nedostavila. Nepomohla ani vyvolávací injekce. Chtělo to čas.
Ségra otěhotněla po více než roce snažení a už chtěli také začít běhat po doktorech. Ten tehdy řekl, že zdravému páru, to klidně může trvat i tři roky a je to stále ještě v pořádku.
Konzultujte vše s gynekologem, ale myslím, že tělo se zase musí naučit dělat vše samo bez hormonů.
Jste typický příklad ženy, kterou mi dává jako odstrašující příklad můj gynekolog. Ženská po třicítce, výsadí prášky a hned si myslí, že bude těhotná a ono prd. Přidá se k tomu psychika a pak je každý doktor na vše krátký. ;)
Ohodnoceno: 3x
 
Od: ver®
Datum: 05.06.15 23:12
Kupte si sáčky Inofolic.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.15 12:02
avatar

Zdravím, HA jsem vysadila po 10 letech loni v červnu, od té doby bylo po ovulaci a menstruaci ticho po pěšině, jednou jsem ji nechala vyvolat, ale píchat do sebe další hormony je na houby. Tak jsem to neřešila a najednou, minulý týden, prakticky přesně po roce, se tělo nějak restartovalo a začalo zase fungovat. Vitaminy, cvičení... nemá absolutně žádný vliv.

Ovšem stres a psychická pohoda ano, takže se nestresujte, neděste, neplánujte. Nechte to volně plynout.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: pb®
Datum: 07.06.15 08:01

Co zkusit nějaké bylinky? Hormonální profil doktor dělal? Jinak já jsem ten případ, komu antikoncepce nevadí, tedy až na snížení chuti na sex, ale to až po porodu, až do konce těhotenství bylo vše OK. Menstruace od jejího začátku naprosto pravidelná, s HA jsem nikdy neměla problém ani při její změně. Nějaké tělo si musí zvykat, trvá to až půl roku, to vůbec ne, ale taky jsem to do sebe necpala už od puberty ale od 22 let. Po 8mi letech braní HA jsem po vysazení otěhotněla druhý cyklus, protože při tom prvním se partnerovi nechtělo v ty správné dny. Po porodu jsem začala brát HA hned po šestinedělí. Nyní neberu 4 měsíce, o dítě se nesnažíme, jen jsem chtěla zkusit, jestli ta nechuť k sexu byla způsobena HA a zdá se že jo. Podle symtotermální metody mám ovulaci hend první cyklus po vysazení, odpozorovány zatím tři cykly. Pořád čekám na to, kdy se to rozhodí, jak píše hodně žen, že menstruace po dlouhodobém braní HA 3x přišla pravidelně, jak bylo tělo zvyklé a pak najednou utrum. I moje sestra neměla s otěhotněním po dlouhodobém braní Ha problém a to jí bylo v době prvního těhotenství 35.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mmm1
Datum: 07.06.15 18:20
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.