Cviky na hubnutí stehen

Od: Datum: 03.12.12 17:16 odpovědí: 4 změna: 04.12.12 19:35

Ahoj, je mi 15 a vážím okolo 57 kg. Myslím si, že jsem celkem hubená, ale stehna bych trochu zhubnout chtěla. Neznáte nějaké cviky na zhubnutí (ne na svaly na stehnách)? Myslíte si, že tenhle cvik je vhodný k hubnutí stehen, nebo spíš k pevným stehnám?


Děkuji


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 03.12.12 17:26
 

Švihová cyklistika - spinning... Ale musíš jezdit smalou zátěží (´lehký´ převod) a rychle kmitat nohama...

;)

 
Datum: 03.12.12 17:31
 
avatar

Ahoj Simono. Cvik v odkazu, myslím si, povede spíše ke zpevnění stehen. Hlavní rada, jak zhubnout stehna zní: "Hodně choďte!". Na zformování stehen je totiž nejlepší chůze. Chůze má na zhubnutí stehen mnohem příznivější účinky než běhání. Při běhání sice také dosáhnete efektu úbytku tukové vrstvy v oblasti stehen, ale současně dochází k nárůstu svalové hmoty v této oblasti. Tím tedy nemusíte nutně dosáhnout zeštíhlení vašich stehen, pouze to povede k jejich zpevnění. Chůze má naopak efekt nejen na stehna, ale i na zbytek vašeho těla a při vaší snaze o zhubnutí stehen bude mnohem prospěšnější. Také je důležitá celková úprava vašeho jídelníčku, a tím správná životospráva. Je potřeba celkově snížit množství tuků a sacharidů ve vaší stravě bez snížení výživné hodnoty jídla, protože u žen z genetického hlediska má přebytečný tuk tendenci se ukládat především do oblasti stehen. Proto je potřeba jíst více ovoce a zeleniny, dávat přednost nízkotučným doplňkům a omezit množství tuků v jídle. Ať se daří!

www.rady-hubnuti.cz/jak-zhubnout-stehna/

doplněno 03.12.12 17:32:

Mrkněte do odkazu, jsou tam ukázky i některých cviků.

 
Datum: 04.12.12 19:35
 
avatar
Souhlasím s kapkou, strava je základ! Jen bych doplnil,že běhání se bát nemusíš, z toho ti svaly nenarostou, během se zvyšuje vytrvalost a hlavně se posiluje kardioviskularni systém. Přebytek pohybu ale nepomůže, pokud se neupraví strava.
 
Datum: 03.12.12 17:58
 
avatar

Celkem univerzální rada:

hodně opakování a malá zátěž na vyrýsování (řekněme tedy i zeštíhlení)

málo opakování s velkou zátěží na nabrání svalů

 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.