Vynechání menstruace

Od: Datum: 03.03.15 23:49 odpovědí: 2 změna: 04.03.15 07:53

Dobrý den, mám takový pro někoho asi pitomý dotaz. Beru antikoncepci pravidelně, nezapomněla jsem žádnou pilulku, párkrát se mi akorát stalo, že jsem ji vzala třeba o dvě až tři hodinky později. Ve čtvrtek se měla dostavit menstruace, ale nedostavila. Od pondělí jsem jedla hodně léků, protože mi nebylo dobře a právě v ten čtvrtek jsem dostala slabší antibiotika (biseptol) a notno taky podotknout, že jsem byla celý týden v obrovském stresu. Chci se jenom ujistit, zda by tohle mohl být původce? Neraďte mi prosím, ať si běžím pro test, ležím s antibiotiky doma.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: iv®
Datum: 04.03.15 07:46
avatar
Dobrý den. Jistě že může stres, nemoc a v neposlední řadě užívání léčiv ovlivnit cyklus. To je docela běžné. Klidně se to může opozdit. Pokud víte ze se nemusíte bát těhotenství buďte v klidu. Ale pokud ta moznost existuje, osobně bych tuto nejistotu vyřešila testem. Rychle a jasné rozuzlení trápení. Přeji brzké uzdravení.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.03.15 07:53
avatar

Když si přečtete Váš dotaz, nepřijde Vám to samotné na jedno tělo až dost? Nemoc, prášky, stres? ;) Biseptol nesnižuje účinnost antikoncepce, takže bych to opravdu přisuzovala Vašemu momentálnímu zdravotnímu stavu. Nicméně - 100% ochrana proti početí, je jedině nesouložit, takže jedině test Vám dokáže na Váš dotaz odpovědět přesně ;)

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.