Kolik kcal při hubnutí?

Od: Datum: 15.02.15 21:19 odpovědí: 5 změna: 22.02.15 15:41
Ahoj je mi 14 let sem kluk,měřím 175 cm a vážím 105 kg,za cca 3/4 roku sem zhubnul 8 kg.Necvičil sem ,jen sem omezil sladkosti a méně kalorií .poslední 2 týdny ale jím už zase hodně.(na nějaké internetové kalkulačce sem si spočítal že bych měl normálně mít 2750 kcal,ale přijde mi to moc,a nebo je to tolik že je potřeba na více kg více kcal?)Chtěl bych vědět kolik kcal bych měl příjmat abych efektivněji hubnul.?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.02.15 21:27

Ahoj, měl bys přijímat méně kalorií než spálíš (obecná rovnice k hubnutí), což záleží na tom co celý den děláš a ujišťuju Tě, že když začneš cvičit tak to půjde mnohem rychleji a navíc se ti vytvaruje postava. Konkrétní číslo se těžko určuje, taky záleží co jíš, určitě omez to sladký a tučný jídla (smažený třeba).

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 20.02.15 00:39
avatar

spatna odpoved! na kaloriich vubec nezalezi. vzdy jde jen o to, o jaké kalorie jde a jak je vydam.pokud snim klobasu a prijmu priklad 100 kcal z tuku a pujdu na hodinu behat a spalim 1000 kcal tak stoprocentne neshodite ani gram tuku, prave naopak tuky z te klobasy se ulozi v tele. beh pro netrenovaneho jedince znamena anaerobni vydej, to znamena spalovani energie na kyslikovy dluh. tuky se pali jen za pristupu kyslíku,to znamena pod aerobnim prahem. v anaerobnim pasmu se palí jen svalovy glykogen,ktery se lehce doplni stravou. vase obecna rovnice bohuzel neplati.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.15 22:03

Není to nějak extra moc. Udává se, že průměrná žena má mít příjem 2000 kcal, muži mají o něco víc, ty navíc nejsi průměrná postava, už jenom chození s tvojí váhou je energeticky náročnější.

Obecná rovnice zcela jistě platí, ale obezitu také ovlivňuje složení stravy (nejen počet kalorií, ale vzájemný poměr nutričních složek) a nedávno se zjistilo, že také složení strřevní mikroflory obezitu ovlivňuje, zřejmě mění efektivitu vstřebávání živin, ale zatím to není moc důkladně prozkoumáno.

Rozhodně doporučuju navštívit nějakého výživového odborníka, poradí ti s množstvím i se složením. Nějakými extrémními výkyvy ve složení potravy by sis mohl zavařit. Ale omezení sladkostí a sladkých nápojů není extrémní dieta. Rozhodně ale doporučuju tu váhu postupně snížit na nějakých 70-80 kg, jinak ti hrozí různé zdravotní patálie, nejdřív asi cukrovka 2. typu, pokud nekouříš, pokud by sis k tomu přidal kouření, tak vysoký tlak a ucpání tepen.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.15 12:37
avatar

Hlavní je pohyb!

Příjem kalorií jsou samozřejmě také důležitý,

ale hlavní je zvýšit jejich výdej ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: honza94
Datum: 22.02.15 15:41

Dobrý den nejdříve je třeba vědět základy zdravého hubnutí a Jak vypočítat BMR, od kterého se odvíjí denní výdej kalorií a tím i výpočet příjmu.

Doporučuji zajít na INBODY vyšetření, kde vám přesně řeknou složení vašeho těla (kolik kg svalů, vody, tuků) a především přesnou hodnotu bazálního metabolizmu (BMR) , tedy výdej kalorií které tělo každý den potřebuje na fungování orgánů atd.

Pokud víte tuto hodnotu tak si připočtete průměrný denní výdej kalorií pohybem ( kolik minut chůze, atd.) a výsledná hodnota musí být vyšší, nežli hodnota kalorií které denně přijemte v potravinách minimálně o 200kcal

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.