Je tento jídelníček pro hubnutí efektivní?

Od: Datum: 08.02.15 21:00 odpovědí: 13 změna: 22.02.15 15:47

Zdravím, Poslední dobou se snažím jíst zdravě a také chci zhubnout nějaké ty kila navíc. Druhý den tedy dodržuji tento jídelníček, po necelých třech hodinách a neustále tělo doplňuji tekutinami, snažím se tedy držet ovocnou a zeleninovou dietu.

Snídaně: třičtvrtě červené papriky+250 ml mléka

Svačina: Okurka+plátek Celozrného chleba

Oběd: Rajče+Jablko+těstoviny(rýže, špagety)+250 ml mléka

Svačina: Jablko+ plátek celozrného chleba

Večeře: Rajče+Okurka+plátek celozrného chleba (někdy těstoviny)+250 ml mléka

Vím, že je tento jídelníček zdravý ale nevím jestli se podle něj dá za měsíc něco shodit proto se obracím na vás, nemáte s tímto nějaké zkušenosti? Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.02.15 21:09
avatar

Fuj, to je kombinace jídel. Sice je tam zelenina a ovoce, ale smíchané dohromady. A kde je nějaký tuk?Některé vitaminy jsou totiž rozpustné v tucích, a ty vám tam chybí. A co proteiny? Ty utekly kam? Jednostranně zaměřené diety akorát tak huntuji tělo. Já bych takto nejedla.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 08.02.15 21:16
avatar

Nelze všechno řešit jídelníčkem. Je to spíše o běžném životním stylu! Pak to má dlouhobobý efekt

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.02.15 21:36
avatar

Taky zdravím,to není jídelníček,ale utrpení,možná při tom zhubnete,ale asi se nebudete cítit nejlíp.Připadá mi to jako taková jednorázovka do plesových šatů.Pokud chcete snížit váhu trvale,je třeba změnit životní a stravovací styl.Nepíšete kolik vážíte,kolik Vám je,co děláte apod...Ve vašem jídelníčku chybí kvalitní bílkoviny,třeba luštěniny,drůbež,ryby,trochu rozmanitost v zelenině,polévky a v neposlední řadě pohyb...?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.02.15 21:38

Zdravím,

toto je vhodný jídelníček na 1 den, ne na dlouhodobé stravování. Chudý výběr potravin, brzy se Vám přejí, dlouhodobě se ho držet je nesmysl. Pokud jste dosud jedl/a nepravidelně, určitě se projeví výsledky. I když nepíšete, kolik těstovin tvoří porci k obědu (pokud kilo, tak asi nezhubnete :). Ovocná/zeleninová dieta je také hloupost. K večeři jsou vhodnější bílkoviny.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.02.15 21:48
avatar

Tééééda... Já toto sníst denně, tak jsem za týden průhledný.

Chápu, že každý má jiné "spalování"... ovšem zcela mi tam chybí třeba maso.

A to jakékoli. Ryby, hovězí, drůbež... atd.

Člověk je všežravec a podle toho by měl jednat.

Ovšem pokud chcete být vegetariánem, pak Vám v tom nic nebrání.

Za pár let se Vám Vaše tělo ozve samo, že mu něco chybí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp
Datum: 08.02.15 21:53

Dost jednostranná a nevyvážená, hodně uhlohydrátů, málo živočišných bílkovin - netučná ryba, kuřecí maso atd. Zeleniny může být i více, jak do množství, tak druhů - mrkev, hlávkové zelí, brokolice, ledový salát, čínské zelí, červená řepa a já nevím, co ještě(v tomto období). Proč třičtvrtě papriky? Co uděláte s tou zbylou čtvrtkou? Záleží také na množství. Kolik těstovin? Pozor rozvařené těstoviny mají vyšší glykemický index (tj. je po nich větší hlad) než nerozvařené al dente.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.02.15 22:13
avatar

Jídelníček je naprosto nevhodný. Každé jídlo musí obsahovat sacharidy, bílkoviny a vlákninu. Pokud jde o okurek, proti syrovému nic nemám, zavařený je nevhodný. A co to mléko? To je bílý jed! Taky je tam příliš mnoho celozrnného chleba a celkově, stravy je málo, je jí třeba víc. Toho ovoce a zeleniny je hrozně málo.

doplněno 09.02.15 09:52: Posli email, pošlu ti jak by to mělo vypadat.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.02.15 00:17
avatar

Téměř jednostranný jídelníček, efektivní tak pro podvýživu. Zdravý tedy rozhodně není!

doplněno 09.02.15 01:21:

Zkus normální jídelníček, proti přejídání můžeš vyzkoušet dietní příbor.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.02.15 11:15

Jsme naprosto zdeformovaný médii a slovo "dieta" je spíš pohromou. Dieta, jakákoli, dává smysl, pokud řešíme konkrétní zdravotní problém.

Dieta sama o sobě navíc nic nevyšení, pouze rozhází přirozené procesy v těle. Pokud někdo zkouší stále nové a nové diety, tak obvykle i nevratně.

Důležité je změnit celkový životní styl, svoje myšlení, chování, stravování.Jídlo by nám mělo v první řadě chutnat a přinášet potěšení. Z této diety je mi špatně, už když jí čtu. Začni spíš obráceně - vyřazovat z jídelníčku nezdravé věci a ty nahrazovat těmi zdravějšími.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.02.15 11:32
avatar

Ikdyž tenhle naprosto nesmyslný jídelníček, ve zdraví přežijete a něco zhubnete, pak, když se vrátíte k normálnímu jídlu, přiberete více, než jste zhubla. Tělo si totiž pamatuje, že trpělo a bude všecičko ukládat do tuku, aby, až zase bude hladovět, mělo z čeho dobírat. Má snahu si, i z mála, dělat zásoby. Je potřeba najít si zdravý styl stravování kombinovaný s pohybem. Pak to k něčemu bude. ;) Takovéhle akce Hurá, ty jsou víc škodlivější, než prospěšné.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.02.15 11:46
avatar

Ne, není.

To už bych Vám raději doporučila stravovat se podle L. Kořínkové. Kytičkový a zvířátkový den.

Ale podle mého názoru, by měl člověk jíst všechno, v přiměřené míře, času a pohybové aktivitě. Dostatečně pít.

Jak se říká, jez do polosyta, pij do polopita a vyjdou ti naplno léta.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kutululu
Datum: 09.02.15 11:58

Už jen když se podívám na to, co chcete jíst, tak mám z toho hlad. To není zdravá výživa, to je skoro hladovka. S touto dietou určitě zhubnete, ale s tím rizikem, že se dostaví jo-jo efekt, jakmile začnete zase jíst normálně. Také jsem si jistá, že celý měsíc se Vám nebude chtít jíst jedno a to samé, ze začátku to může chutnat, ale tak po týdnu to nebudete chtít ani vidět. Doporučovala bych: k snídani si můžete dát něco s obsahem tuku a sacharidů, je to základ dne a tělo to stihne přes celý den zpracovat. (hlavně při hubnutí se nesmí tuk úplně vynechat). K svačinám si klidně dávejte tu zeleninu s celozrnným chlebem (ale musí být pravý celozrnný, při hubnutí by se totiž mělo celkově vynechat bílé i tmavé pečivo), k obědu bych volila kuřecí maso, například rizoto s kuřecím masem a zeleninou, a k večeři spíše něco, co neobsahuje sacharidy, ale bílkoviny. Samozřejmě pohyb je nezbytností.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: honza94
Datum: 22.02.15 15:47

Doproučuji ti se podívat SEM: Základní potraviny do diety, aby si věděl kolik má jaká potravina sacharidů, bílkovin, tuků a z kterých potravin tyto živiny příjmat.

Pak si jednoduše vytvoříš jídelníček, aby si měl především dostatečný přísun bílkovin, které pomáhají hubnout tuky a zároveň zabraňují spalování svalů, což je často velký problém v začátcích diety, kdy lidé spalují svaly místo tuků.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.