Špinění během braní HA

Od: Datum: 16.12.14 07:56 odpovědí: 3 změna: 16.12.14 21:01
Dobrý den, potřebovala bych radu. Minulý měsíc jsem vzala HA v kuse bez týdenní pauzy, na konci jsem začala špinit (cca poslední týden) pak jsem byla nucena vzít HA zase bez pauzy kvůli dovolené a teď už stejně přibližně třetí týden špiním a mám strach vysadit HA uprostřed platíčka, nevím jestli je to vhodné. K doktorovi je teď před Vánoci nemožné se dostat, tak prosím o radu.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kutululu
Datum: 16.12.14 08:35

HA určitě nevysazujte. Já bych počkala, dobrala bych platíčko, udělala týden pauzu a pak se uvidí, mělo by se to vrátit do normálu. Jak dlouho HA užíváte?

doplněno 16.12.14 11:11:

Špinění se někdy může objevit, ale také musí zmizet. Pokud to trvá dlouho, tím myslím více cyklů za sebou, určitě bych se poradila s gynekologem. Zkuste ještě vydržet do dalšího cyklu, zda se to nespraví, HA užíváte už delší dobu, takže by takové problémy neměla dělat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: joja
Datum: 16.12.14 08:47
Užívám ji asi rok a půl, doktor mi tvrdil, že je špinění normální, když neudělám pauzu, ale vždycky trvalo jen pár dní.
Datum: 16.12.14 21:01
avatar

Antikoncepce to dělá proto, že si slečna evidentně notně rozhodila cyklus tím neustálým oddalováním menstruace.

Já s tím nemám dobrou zkušenost. Brala jsem antikoncepci jen jednou v kuse, protože se mi menstruace nehodila a i to mi stačilo na rozhození cyklu. To nepravidelné špinění a to někdy dost intenzivní, bylo daleko více nepříjemné než by byla menstruace samotná. Takže já toto dělat nemohu. Asi to na mně funguje špatně.

Tazatelce bych poradila antikoncepci normálně brát a udělat klasickou pauzu po dobrání platíčka. Časem by se vše mělo opět vrátit do nomrálnu. Nic nezkazí alespoň telefonická konzultace s lékařem, ten poradí nejlépe.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.