Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ariel v akci za 298,-kč

Od: jantara odpovědí: 21 změna:

jsem koupila munulý týden v Tescu a dnes otevřela a nestačila jsem ani nadechnout,pro svůj nelibný odér...oprala jsem jednou v něm prádlo,i s aviváží,ale původní pach převládá...mohu to reklamovat...? Něco takového mi připomíná prací prášky v době jejich rozvoje ...je tu nějaký právník,co mi poradí,jaké právo múže zákazník uplatnit ...jedná se o 80 pracích cyklů ...pomoc

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mixal
hodnocení

3x

Ariel je smard - souhlas. Kupte si raději Persil v některých z web obchodů, co nabízejí Persil z Německa. Nedá se s tím z Rakony srovnávat.

 

hodnocení

2x
avatar jethro

Nevím jak konkrétně to vaše TESCO, ale moje zkušenost je taková, že velké obchodní řetězce berou reklamované zboží zpět celkem ochotně (pokud ho není třeba už většina spotřebovaná nebo tak něco). Takže místo shánění právníka bych to odnesl do TESCO na informace, pokud možno s účtenkou, a prostě vrátil.

 

lidus*
hodnocení

1x

V sobotu jsem Ariel v akci pro členy clubkart v Tescu koupila za 277Kč/5,6kg, dnes v něm vyprala ložní povlečení, krásně voní, já jsem spokojená. Pokud spokojená nejste, obraťte se v Tescu na reklamační oddělení, určitě to bude vyřízené rychlej než když budete volat právníka.

doplněno 15.12.14 21:47:

Nevěděla jsem jak to popsat, tak jsem pátrala v akcích, je to tento.

jantara
hodnocení

liduš a jaký to máte Ariel? Klasický se mi vždy líbil,ale tento je color (smradlavý)

majsterjoe*

Ten klasicky je na bile bralo, takze se moc nehodi na barevne.

 

ohneta*
hodnocení

0x

Přesně jak píše @jethro, na co hned zhánět právníka, když jste se ještě nepokusila domluvit s obchodem. Zaneste ho tam a oni vám nejspíš vrátí peníze, řetězce oprávněnost reklamace zas tolik neřeší.

jantara
hodnocení

Šla jsem do Tesca k večeru a bylo mi řečeno,že když je otevřen,nemohou mi to vyměnit a reklamace není důvodná,protože ho zatím nikdo nereklamoval ... nemůžu ho ani nikam vysypat znečištila bych nechtěně životní prostředí

...reklamace není důvodná, protože ho zatím nikdo nereklamoval... Tak takovou blbost jsem jako argument pro odmítnutí ještě neslyšel (nečetl). To jako první reklamující má vždycky smůlu, protože je první?

Zkusil bych to tam zanést znovu nejlépe v jinou dobu, abyste nepotkala stejné individuum.

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Otevřený a načnutý výrobek Vám nikdo nevezme zpátky, ani Tesco. Udělejte před Vánoci někomu radost a darujte ho. Jistě někde v ulici bydlí máma s dětmi, která nemá nazbyt a ta si ho klidně vezme. Neříkejte jí, samozřejmě, že Vám smrdí, řekněte třeba, že na něj máte alergii a nemůžete v něm prát.

On ho někdo spotřebuje, nebojte se. A ještě bude rád. Jaga.

A jak má zákazník zjistit, že výrobek je nekvalitní (nevyhovující, zkažený...) před tím, než ho otevře a použije?

jantara
hodnocení

No pro zákazníka je to logické,jak říkáte,ale obchod hledá výmluvy,aby se tím nemusel zabývat i když se o tom všude píše a vědí,že jsou u takových cen nepostižitelní...Ariel color mám za trest v kumbále s okýnkem,možná trochu vyvětrá i když tomu moc nevěřím...:(

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Pokud mne stojí cesta na místo reklamace či pošta víc než polovinu ceny, prostě to vyhodím (třeba tím můžete umýt záchody..) a koupím příště něco jiného.

Zmíněný Persil kupujeme posledních cca 7 let - jedině GEL - prášky nám v minulosti párkrát zničily prádlo...

Akce Kaufland apod. - gel na 80 praní, cena 280,-Kč... cca každý druhý měsíc.

 

hodnocení

0x
koupil jsem klasický ariel box xxl a smrdí strasně člověk chce koupit kvalitu a koupi taky hnus prádlo snrdi jak stare montérky vyprane v mogulu
wanda
hodnocení

A představte si,že na "Testech pracích prostředků " vyšel jedním z nejkvalitnějších...tak to aby si člověk snad jezdil kupovat věci do Německa jako kdysi ...čemu má klient věřit ...

 

host*
hodnocení

0x

Čistě obecně o zboží v akci: je zboží v akci totéž jako bylo před akcí, nebo si ho velkoobchod nechá vyrobit na zakázku pro akci, třeba i levnější z levnějších surovin? Mouku, prací prostředky, máslo nebo jogurty v akci, a další mléčné výrobky, pečivo, rohlíky, uzeniny, masné výrobky, nebo něco, čeho se prodá velké množství?

Je to čistě akademická otázka, nic konkrétního. Něco o tom zaznělo v pořadu paní Jílkové Máte slovo někdy na podzim nebo na konci léta..., že si velkoobchod zadá výrobci jaké zboží chce a za jakou cenu a tak to dostane. Ne, že by výrobce neuměl udělat kvalitní, ale že prý na zakázku vyrobí požadované zboží v požadované ceně.

U některého zboží to jde, u některého nejde. Představa, že fabrika, která dělá dva milióny kelímků jogurtů (nebo rohlíků nebo čehokoliv) denně, bude dvakrát týdně přeprogramovávat výrobní linku jen proto, že si nějaký Lidl usmyslel akci, mi nepřipadá reálná, protože i ta změna receptury něco stojí - ušetříš x tisíc na surovinách a utratíš je za změnu technologie.
Ano, výrobce dodá co odběratel požaduje, ale to se podle mě většinou týká zboží jako takového. Akční zboží se od neakčního prakticky neliší (a on taky zákazník není blbec, a dělat jej z něho je přinejmenším marketingová chyba).

hubas*

Kdysi jsem viděl v tv nějaký pořad, kde dělali rozbor loveckého salámu standardního a akčního a to od stejného dodavatele a akční byl ošizený! A nejednalo se o nějakého malého výrobce.

 

Bohužel, myslím si, že akční a normální zboží se liší a to dost. Masokombinát, kde jsem před lety pracovala, dokázal vyrobit tuny líbezně se tvářících růžových párečků, které neobsahovaly ani gram masa. Cena šla dolů třeba o 20 Kč na kile a lidé kupovali jako diví. Co na tom, že do sebe cpali drůbeží separát a vepřové kůže? Bylo to levné!

Známý -opravář praček, mě varoval, abych nikdy nekupovala pračku v akci a to zvláště v prodejnách, kde se toto zboží běžně neprodává. /např. jsem viděla pračku v Penny či kdysi před tím v Plusu/. Prý tato mimořádka dokáže oklestit výrobek tak, že bych se divila, co všechno tam není, co chybí. Ale pere to, to je podstatné. Otázkou je, jak kvalitně to bude prát a jak dlouho...*ee*

Proto docela věřím tomu, že mezi akčním a normálním zbožím dovede být rozdíl. Jak propastný, to záleží asi na šikovnosti a drzosti výrobce a na podmínkách, které řetězec nastavil. Jaga.

 

gig
hodnocení

0x

Já se připojuji - nedávno v německém spotřebitelské časopisu WarenTest vyšel článek o prášcích na praní. Kromě jiného psali, že se obvykle liší (rozuměj v Německu) kvalita prášku v malém balení (15-20 dávek) a ve velkém cca 60 dávek. Dokonce v tom testu byly xxl balení testována zvlášť.

sansina
hodnocení

Takže předpokládám,že ten v malém balení byl kvalitnější ...tak se nenecháme nachytat u těch neznámých balíků pracích prášků kdovíjakých kvalit a odérů...hmm

gig

Přesně tak. Ale jde o Persil určený pro Německý trh. Tedy o megaperl vs. velký XXL pulver.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]