Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vaše rady. Vypoved - dostanu paragraf?

Od: vendy87* odpovědí: 3 změna:

Dobry den,

Momentalne jsem ve dvoumesicni vypovedni lhute, muj pracovni pomer skonci na konci ledna.

JENZE...

Dnes se mi naskytla velmi dobra pracovni nabidka - nastup nejlip ihned. Meli by o me zajem. Jelikoz tedka se mnou v praci zahazeji vselijak, sefova mi dava malo pracovnich dnu - pracuji jako servirka -a momentalne si misto 14 dni odpracuju za prosinec jen 9. Proste udelala takovy rozpis a hotovo... Prijdu o dost penez. Ve smlouve mam napsano 40hodin za tyden... Coz neodpovida. Mam v hlave myslenku, ze proste zajedu do prace, ze uz do prace neprijdu (prijde mi to jako blby zachovani...) - sefova mi muze dat paragraf - ale kdyz s tim nastavajicicho sefa seznamim, byl by problem?

A hlavne - pracovni smlouva neni mnou podepsana . Vypoved je podepsana jak mnu tak i sefovou. Je pracovni pomer jakoby ,,platny,,? Pri vyplate nepodepisuji zadnu vyplatnici..

Dekuji za odpovedi, moc mi pomohou. :)

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

1x

Pracovní poměr trvá až do uplynutí výpovědní doby. Pracovat pro zaměstnavatele jste povinna i poslední den výpovědní doby.

Na ukončení "paragrafem" a na nového zaměstnavatele nespoléhejte. Pokud Vás nový i vezme, může se s Vámi během zkušební doby rozloučit.

Pak byste kvůli "paragrafu" z předchozího zaměstnání neměla nárok na podporu ...

uska*
hodnocení

0x

Nejsem právník, jen napíši jak bych se zachovala já. Šéfová asi zapomněla na váš podpis na smlouvě, ale to je její problém .9 směn za měsíc je almužna.

Zajela bych za šéfovou a pokusila bych se o dohodu, výhodnou pro obě strany. A to tak, že u ní končíte, ale pokud bude třeba, že jste ochotna nějakou směnu ve svém volnu v prosinci u ní ještě odpracovat, prostě jí pomůžete. Při neúspěchu připomenout - kde není smlouva, nemůže být pracovní poměr. Nového zaměstnavatele bych seznámila se situací a zítra u něj nastoupila.

vendy87*