Neco na posileni vlasu

Od: Datum: 01.12.14 15:16 odpovědí: 10 změna: 03.12.14 14:18

moje sestra 27 roku ma posl.dobou potize s pry vetsim vypadavanim vlasu,pry si uz vsima i okoli,ja myslim ze to muze byt stresem,ptz toho ma dost,kdo vi,nekde s tim pry byla,ale netusim co ji rekli,jen snad jej dali tabletky ale nechce se cpat praskama,ma otazka je zda mate nejake zkusenosti s treba pripravkem,samponem ci tak pro posileni vlasu,rustu,regeneraci apod?dekuji,rada bych ji neco takoveho sehnala k vanocum.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.12.14 15:25

Mamka si kupuje potravinový doplněk DonnaHair forte. Občas udělá kúru a je spokojená

doplněno 01.12.14 15:36:

Bere sestra nějaké léky, antikoncepci nebo prostě cokoli?...léky mohou mít též vliv na padání vlasů

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.12.14 15:31

bezva,juknu na to na netu,dekuji,,budu rada i za dalsi reakce at muzu srovnavat

doplněno 01.12.14 15:52:

netusim,ale mela zdrav.potize co vim,diky stresu a doslova vychrtnuti navaze avsak to svou vinou,nemela za potrebi hubnout ,myslim ze je to tim,telo se musi nejak branit..

Od: wamp®
Datum: 01.12.14 16:28
avatar

Gábino,stres je ta nejhorší věc,která může člověka potkat.Odráží se jak na psychice,tak i na těle.A u vaší sestry je tomu přesně tak,učebnicový příklad. Ona tím,jak hubla /zřejmě anorektička,/tak se jí z těla vytratily veškeré minerály a kde si to tělo mělo vzít?...Takže,ona musí začít pravidelně jíst,a to vyváženou stravu...Zeleninu,ovoce - té nejvíc.Hodně pít - čistou vodu a také bylinkové čaje.Med,to je lék...Vitamín B,C,Draslík,Vápník,Zinek,Jód...To všechno jí chybí,proto ta ztráta vlasů ! Žádnými pochybnými přípravky se to nespraví.Pouze zdravým jídlem.

doplněno 01.12.14 18:13:

Diskuze DonnaHair.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.12.14 16:37

Hmmm...moje mamka vyváženou stravu má a stejně mívá potíže s vlasy kvůli stresu. Co poradíte člověku, který zdravě jí a vlasy začnou padat zvýšeným stresem? No nevím, mámě DonnaHair pomohl docela dost. Už měla téměř kouty a po tomhle přípravku je to o hodně lepší

doplněno 01.12.14 16:41:

Za vyzkoušení to podle mě stojí, nejmenší měsíční balení není zase tak drahé

doplněno 01.12.14 16:46:

babkazov -- u stresu může být nechutenství a nemusí to být porucha příjmu potravy, "stresové nechutenství" Nutné asi bude řešit celkovou životní situaci

doplněno 01.12.14 16:53:

pěkný článek Stres -příznaky -- bolest břicha/hlavy/na hrudi, bušení srdce, napětí, nechutenství, nespavost,podrážděnost, porucha menstruace/paměti, průjem, přejídání, rozmazané vidění, sexuální dysfunkce, únava,úzkost, změny chování...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.12.14 16:41
avatar

Vaše sestra má nejspíše problém s přijímáním potravy. Anorexie, bulimie atd. Nejen vlasy, ale rozleptaná zubní sklovina, absence menzes, absence hormonů atd. Tuto nemoc nemůžete, nikdo z vás, pomoci sestře vyřešit. Musí za psychiatrem, psychologem. Jestli se nemýlím, může i umřít. Na to ty nestačíš, to musí rodiče a ona sama.

doplněno 01.12.14 16:57:

Janča, koukněte se ještě jednou, co tazatelka píše: už s tím byla a dostala prášky, ale práškama se nechce cpát. V tom je problém. Dostala prášky, nejspíše antidepresiva, ale nebere je. Soudný člověk, ve strsu poslechne. Problém přerostl! ;) Jinak samozřejmě souhlasím, 2 roky po rozvodu jsem stejný problém s nechuetnstvím a padáním vlasů zažila i já. Jen jsem zůstala se dvěma malými dětmi, naprosto bez pomoci a musela jsem být vpořádku právě pro děti. Musela! musela jsem se sebrat a fungovat!

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 02.12.14 13:34

prave ze jidelnicek ma lepsi a take vypada postavou lepe,ale zacli ji zlobit ty vlasy..

Datum: 02.12.14 19:37
avatar
Jídelníček má dobrý? Takže co ji, jak často, v kolik hodin...?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.12.14 13:42
avatar

Pantenol tablety (to nejsou prášky, ale vitamin) a zkuste žloutkový zábal na umyté, mokré vlasy- nechat působit asi hodinu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.12.14 16:46
avatar

Zdravím, dobrý je Donna Hair, ještě lepší Revalid, je taky dražší.

Aby to mělo výsledek, je potřeba brát aspoň půl roku.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.12.14 14:18
avatar

Dobrý den, mám zkušennost se šampónem, kondicionérem a tabletama značky Revalid http://www.drmax-lekarna.cz/revalid-sampon-250ml.html http://www.drmax-lekarna.cz/r…evalid-conditioner-250ml.html http://www.drmax-lekarna.cz/revalid-por-cps-dur-30.html dokonce mi tyto přípravky poradili na Bulovce když jsem měla po nemoci problémy s velkým padáním vlasů.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.