Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Správně naporcováni krocana

Od: krocan* odpovědí: 8 změna:

Zdravím ,

prosím o radu, objednala jsem si vtětšího krocana, bude vykuchán ,to jo,ale já mám obavy, že si ho blbě naporcuji do mražáku. Nejsem žádná zkušená hospodyně, prozatím)) Poradíte jak co nejlépe nabalíčkovat , nebo nějaký link, jak na to?

Jsem laik a nerada bych to zpackala.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Zase nevím, jestli nejdu s radou s "křížkem po funuse", třeba už máte naporcováno. Ale když tak pro příště - na tomto odkazu je názorné video s českým, podrobným komentářem, jak naporcovat nejenom krůtu, ale i kuře, vykoštění stehen i celého kuřete - třeba na roládu. Sama jsem se videi nechala inspirovat, tak můžu s čistým svědomím vřele doporučit! palmovka-drubez.cz/...

Zmatenko, díky moc! *pusa* *palec*

Vykostit kuře neumím, ale podle Vašeho polopatického postupu si myslím, že to dokážu. Chci to vyzkoušet v neděli, jen co mi děda nabrousí nože. Díky za radu, člověk se učí celý život. *:)* Jaga.

Jen jedno mi nějak uteklo - kůže se nechává na tom plátu, nebo se stáhne pryč?

Babuško-záleží na Vás jak to uděláte,manželka pokud na gril,na roládu-nechá kůži,pkd na řízky v trojobalu,tak kůži odstraní a dá do vývaru se skeletem!

Na roládu vždycky kůži nechávám na mase, mám tak větší jistotu, že bude držet pohromadě. Nehledě k tomu, že povrch pečené rolády je pak chutnější s křupkavou kůží navrchu. Naši to tak alespoň mají rádi. A ostrý nůž je fakt potřeba :) Přeju vám, aby se to povedlo (a když ne napoprvé, příště určitě!) a dobrou chuť k nedělní baště přeje Zmatenka.

dejavu*
hodnocení

3x

Dobrý den,

vycházejte z toho, jak si s ním budete počínat pak, co z něho chcete kuchtit. Jinak můžete vzít za vděk inspirací, jak se porcuje krocan pečený a podle toho to udělat, viz videa zde

https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+carve+turkey

krocan*
hodnocení

Děkuji,

pustím si to a omrknu.

athenaise*
hodnocení

2x