Jak uklízet kanceláře?

Od: Datum: 31.10.14 14:47 odpovědí: 9 změna: 01.11.14 06:48

Dobrý den. Ozve se mě pani která uklízí kanceláře? V ponděli nastupuji po mateřské uklízet na 2h deně což si myslym že je málo. Nikdy jsem neuklízela spíš jsem dělala ve výrobě čili jsem na praci nebyla sama a dělala jsem uplně něco jinýho. Chtěla bych poradit jak si práci rozložit abych udělala to co mám ale stihla to. Budu uklízet kanceláře. Byla jem se tam podivat.Pani co tam uklízí to děla až jsou všichni pryč. Takže si to děla v klidu. Já budu dělat za provozu. Nevim co dřív. Jestli jit od zadu vytřit podlahy. Nebo zaklepat na kancelař vysypat koš utřit prach pak podlahu a jit dal a na konci ty podlahy chodba a wc.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 31.10.14 15:28
avatar

Já bych se s nimi domluvila jak to chtějí oni a časem by se ukázalo co bude nejlepší pro všechny.

Já bych si asi udělala nejprve kanceláře a pak WC. Chodby bych si nechala na konec. Také záleží jaké máte mycí prostředky. Pokud budete mít obyčejné koště a hadr, tak to trvá dlouho,ale když Vám koupí vozík a mop , tak to máte hned a bez velké námahy. http://www.myval.cz/eshop/na-…rzaky-mopu-sterky-tyce-aj.htm

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 31.10.14 18:04

Děkuji. To nevim to se dozvim v pondělí. Najali si uklidovou firmu a ta mě vše dodá. Saponáty vysavač a ten mop nebo nevim co. To mě nenpadlo se zeptat to uvidím. Nebo si to pak zkusím vyškemrat s časových důvodů nebudu vytíran na metákem. Ta ženská pře demnou měla kíbl a hadru nic jinýho jsem tam neviděla ale ona nebyla pod firmou. Takže to co tam má si bre domů nebo co.

Datum: 31.10.14 15:53
avatar

Proč nemůžete uklízet, jako vaše předchůdkyně, až zaměstnanci odejdou? Nebudete je rušit a současně i Vy budete mít na úklid svůj klid. Známá paní uklízí v bance /přivýdělek k důchodu/ 3 x týdně a chodí tam až večer, když už je v budově jen ostraha. Pokud by to bylo možné, bylo by to lepší, nikdo by Vám navíc nekoukal pod ruce, jak uklízíte, zda jste nezapomněla zajet pod stůl apod. Jaga.

Jinak nejdřív bych uklízela kanceláře, pak kuchyňku a WC achodby až poslední. Jenže za provozu je to nepříjemné, lidé Vám to hned pošlapou a navíc hrozí úraz při uklouznutí. *bum*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.10.14 18:09

adí. TDěkuji. To se bude řešit. Zatim to budu dělat za provozu ale od ledna teda nevím to tam bude nava lidí podávat danové přiznání to bude bordel nanošenej pokud už bude sníh atd.Anito nepůjde kousek uhněte vytřu to budou nervozní mít strach že se nedostaou do řady ve stejném pořadí. Uvidíme vše ukáže čas.

Datum: 31.10.14 18:29
avatar

Většinou mají na úřadech otevřeno od 8 hod, nemůžete si do té doby uklidit aspoń ty kancly? Kolik jich budete uklízet a je tam lino nebo koberec?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.10.14 19:38

Zatim to bude tak jsk jsme to domluvili od 9 do 11h. Pak se uvidí protože tam maji bezpečnostni kod s alarmem. Ten zatim nevim. Dveře vstupni nejsou na kliče. Dost většin maj dlažbu a pvc asi 8 zasedaci mistnost kuchynka a wc a čeká mě 35 oken. To mě ta paní řekla že mě okna nechala. Že jsou starý hrozný a hodně. Takže to je uplně na nic. V kanclu mit otevřený okno a mýt ho to by asi nebyli nadšeni.Je už na to dos zima uvidíme. Inženýr který to má na strost slíbil že řekne ředitelovi aby mě to umožnil odpoledne uklidit. Kdo vi do čeho lezu. Ale mám děti který musim vodit do školky a školy tak zatim beru to co je pak půjdu jinam.

Datum: 31.10.14 19:16
avatar

V 16 letech jsem byla na brigádě, úklid kanceláří - jedno patro. 7 kanclů, jedna "koupelna" a prostorná chodba za 2 hodiny práce. Dělala jsem to následovně: každé pondělí jsem tam byla 4-5 hodin a uklidila jsem pořádně, každé smítko, Savem odpady apod. Pak jsem od úterý do pátku přicházela tak na 1 hodinu a vlastně jen vytřela, popř. co bylo akutně potřeba. Naštěstí nikoho nezajímalo, jak moc tam jsem, dokud bylo uklizeno.

Zkuste si vyjednat, abyste mohla přicházet až poté, co zaměstnanci odejdou, uklízet při jejich práci je opruz jak pro Vás, tak pro ně. Já to jako učitelka neměla ráda (máte 20 minut na nějaký úkol a uklizečka přijde luxovat...), ale co se dá dělat, uklizečky neměly povoleno chodit později kvůli zkušenostmi s krádežemi. Zatím zkuste vypozorovat, kdy tam který zaměstnanec není, bude se vám lépe pracovat a on bude také radši. Určitě za provozu dělejte jednu kancelář najednou, ať tam na ně neklepete desetkrát. Věřím, že časem přijdete na to, jak si to usnadnit, aby to "šlapalo" ;)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 31.10.14 19:49

Děkuji super. Ta předchudkyně třeba okna chodila myt v sobotu a asi 2 protože je tam 35 oken. Jak jsem už psala bude se domlouvat odpoledni až večerní hodiny. Je to přes uklidovou firmu a nikdo nevěděl jak to bude jestli nedovezou 4 ženský uklidit a pryč taky kvůli kradežim to dali od 8 do 14h. A že jsem mistni a budu sama tak to snad půjde.

Datum: 01.11.14 06:48
avatar

u nás se okna myjou 1-2x ročně a to na jaře a na podzim,někdy si vedení objedná firmu a to nastoupí třeba 5 lidí a za den mají hotovo, takže paní uklízečka okna vůbec nemyje.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.