Ztráta menstruačního cyklu

Od: Datum: 13.10.14 00:31 odpovědí: 1 změna: 13.10.14 16:09

Ahoj, je mi 22 a nikdy jsem neměla problém s pravidelnou mentruací. Mohla bych si podle ní řídit hodinky. Před rokem a půl jsem začala brát svoji ANT. Po půl roce jsem ji vysadila a za dalších půl roku jsem začala mít problém s pravidelností. Dostala jsem tedy tři injekce, poté mi opět předepsala prášky. Jenže já to do sebe nechci ládovat a teď když jsem ji vysadila zase, už dva měsíce jsem to nedostala. Stalo se to taky někomu z vás? Jak jste to řešili?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.10.14 16:09
avatar

Nestalo.. Ale kdyby se mi to stalo, tak bych chtěla vědět po svém gynekologovi, aby mi provedl vyšetření a na základě jeho výsledků sdělil, proč menstruaci nemám a dle toho stanovil léčbu. Pokud by si nevěděl rady, zkusila bych gynekologa jiného - víc hlav, víc ví.. Pokud si s tím neví rady jeden a třeba ani druhý, třetí by už mohl...

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.