Píchání po zastřihnutí

Od: Datum: 10.06.14 14:23 odpovědí: 4 změna: 19.06.14 15:38

Dobrý den, včera jsem si zastřihla ochlupení v intimních místech a od té doby to píchá čím dál tím víc. Co s tím mám prosím dělat a co jsem udělala za chybu? Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.06.14 14:29
avatar

Zdravím, chybu jste neudělala nikde, konce chloupků jsou prostě ostré, jak jsou ušmiknuté, a proto píchají. Můžete zkusit zklidňující krém.

doplněno 10.06.14 14:37:

Ten panthenol by šel:)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 10.06.14 14:32

Šla by třeba kalciová mast nebo pantenol forte?

Datum: 10.06.14 21:41
avatar

Možná i měsíčková indulona?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: niky
Datum: 19.06.14 15:38

pořádně se oholte a nic vás píchat nebude... zastřihávání je nechutný

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.