Suchá, strupová pokožka po zabarvení vlasů?

Od: Datum: 02.06.14 21:45 odpovědí: 3 změna: 04.06.14 16:00

Po zabarvení se na hlavě objevila velmi suchá, loupající se pokožka se strupy. Pokračuje to až za krk, uši. Předtím takové problémy nebyly, až teď. Byl doporučeno a vyzkoušeno: dětský šampon, framikon mast, šampon na suchou pokožku. Nic z toho nepomohlo. Jedná se o ženskou hlavu, cca více než týden po barvení.

Máte někdo podobné zkušenosti, popř. nějaký tip?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 03.06.14 05:18
avatar

Dobrý den, zkušenost nemám, ale máte zřejmě spálenou pokožku od toho barviva. Možná to bylo špatně namícháno a moc silné (pokud v tom byl kysličník). Je to nepříjemné, ale bude to dočasné a pokožka se obnoví. Ovšem, může to být i alergická reakce. Zdravím!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: wamp®
Datum: 03.06.14 11:16
avatar

Dětský olejíček,dětský šampón a framykoin.Máte spálenou kůži... http://diskuse.doktorka.cz/spalena-pokozka-hlavy-barveni/

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 04.06.14 16:00
avatar

Já bych se vůbec nerozpakovala zajít ke kožnímu doktorovi. Jestliže se ta pokožka nějak špatně zachová, špatně na něco zareaguje, vlasy vypadají. A neikde není psáno, že narostou nové, jako po chemoterapii. ;) Běžte ke kožnímu co nejrychleji.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.