Cvičení na bříško

Od: Datum: 27.04.14 13:05 odpovědí: 4 změna: 30.04.14 22:17

Pravidelně posiluju cvičením břícho a pravdu se mi na něm zpevnily svaly, avšak pod vrstvou tuku. Zkrátka když se sáhnu na břicho tak pod měkou vrstvičkou je tvrdá jako skála. Neznáte nějaké cviky, co by odstranily ten rosol nahoře? :D


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: anonymkas*
Datum: 27.04.14 13:18

Musíš kombinovat aerobní a anaerobní cvičení. To znamená, že kromě posilování si občas zajdi zaběhat, plavat nebo třeba na brusle. A časem to zmizí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.04.14 19:37
avatar
Na rosol cviky nejsou, musíte upravit stravu.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: dstila
Datum: 30.04.14 20:06

rosolem bych to zrovna nenazvala...ale jak přesně upravit?

Datum: 30.04.14 22:17
avatar

Ach jo dstilo, trápí mne totéž, jen jsem asi starší a vůbec se mi už nechce cvičit... ale moc dobře vím, že pohyb v kombinaci se snížením porcí prostě zabírá. Když jsem okolnostmi donucena nastartovat sekačku a posekat těch 1100 m2 ne zcela rovného trávníku, vím, že určitě trošku shodím právě tam, kde to potřebuji. A zpevní se i ruce a tráva roste stále, až do podzimu . Takže pohyb a jíst, co máte ráda, jen menší porce. K snídani musli, nepřeslazené, s bílým jogurtem a banánem, čerstvá mrkev nebo kedlubna zažene hlad, jo a co je naprosto skvělý, jsou ovesné otruby, dva až třikrát do týdne si jich dejte lžíci asi do půlky jogurtu, bezvadný. Vyzkoušejte o víkendu, aby Vás to nezaskočilo třeba v práci. Ale jenom ovesné, mají je v Kauflandu, přeji úspěch !

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.