Dermacol a vyrážka

Od: Datum: 05.04.14 00:26 odpovědí: 1 změna: 05.04.14 04:10

Už několik let používám dermacol čistící mléko a tonikum a nedělalo mi to žádné problémy, ale před pár dny jsem si koupila dermacol pearl night cream... a naskočila mi z toho na celém obličeji krupice... tak mě zajímá jestli s tím máte někdo zkušenosti a jestli vám to nic nedělá nebo na to nějak reagujete...?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.04.14 04:10
avatar
Zkuste jinou značku kosmetiky. Měla jsem stejný problém,ale s Niveou,používala jsem jí roky, pak zničehonic obrovské trable s pletí, tak jsem si koupila jiný krém téže značky,výsledek horší než lepší,musela jsem zajít k dermakoložce. Ta my vysvětlila že musím změnit i značku,pleť může prý časem na krém dostat alergickou reakci. Pomohlo to.
Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.