Červené flíčky na obličeji

Od: Datum: 19.03.14 15:08 odpovědí: 3 změna: 19.03.14 21:18
Zdravim vas. Asi 3mesice mam u pusy takove fleky a uz nevim co s tim. Byl jsem asi u 4 kožařů. Kazdy mi napsal a poradil neco jineho. Nic nezabralo. Dost mi to vadi. Nesvedi to, kdyz vylezu z vany a nebo po ranu tak jsou fleky suche a loupe se mi kuzicka. Obcas se tam ukaze par miniaturnich takovych vodovych pupinku. Poradte mi prosim co mam delat a co pomuze dekuji

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: micina*
Datum: 19.03.14 15:26

V lékárně si kupte Ondřejovu mast a postižená místa potřete. Samozřejmě nezaručuji, že stoprocentně pomůže, ale pokud ano, poznáte to velmi brzy.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.03.14 15:28
avatar

Antibiotika jste na to měl? V masti? Mi to příjde jako impetigo. To je bakteriální onemocnění kůže u dětí. U velmi malých dětí. Asi je to nepravděpodobné, ale docela možné. http://www.mojebetynka.cz/dite-je-na-svete/pece-o-dite-a-jeho-vychova/impetigo-nebezpeci-ktera-ciha-na-deti ;) U kožního je potřeba mít trpělivost. A docházet delší dobu, než najde správný prostředek.

doplněno 20.03.14 07:07:

Suzy, vidíte, máte pravdu, tak to je. Mi kdosi tvrdil, že lišej je impetigo. A není! Impetigo jsou bakterie a lišej houby, plísně! http://www.qap.cz/zdravi/obje…y-co-pomaha-31200/article.htm

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.03.14 21:18
avatar

Tohle vypadá na lišej. Já bych šla do lékárny a požádala něco na lišej. Někdy tam umí poradit víc, než doktor. Hlavně vědí, co na to lékaři předepisují. Tím nic nemůžete pokazit. Taky si můžete zadat na netu název "lišej na obličeji" a uvidíte, že Vám vyskočí dost debat na toto téma a i rady od lidí, kteří tím trpí. Já to udělala než jsem odpověděla sem, abych se ujistila, že to, co mne při pohledu na Vaši fotku napadlo a opravdu tam lidé popisují přesně Vaše problémy a vzájemně si radí. Nečetla jsem to samozřejmě celé, ale je toho tam hodně.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.