Je to klimakterium?

Od: Datum: 17.03.14 00:36 odpovědí: 3 změna: 17.03.14 19:11

Letos mi bude 42 let. Posledních pár let mám velmi nepravidelný cyklus a proto mi dr. napsala na úpravu Utrogestan. I přesto si moje tělo občas dělá co chce. Letos v lednu jsem brala atb. plus další léky a na Utrogestan / který se bere jen určité dny cyklu / jsem zapomněla. Menstruaci jsem nedostala. Už je to 10 týdnů od poslední a nic. Občas mě bolí břicho, mám návaly horka, přibrala jsem, občas jsem podrážděná a vůbec nemám náladu na sex.

Je mi jasný, že když půjdu k dr. , tak mi dá injekci na vyvolání a pokud zabere, tak se opět vrátím k Utrogestanu. Už kdysi mi dr. říkala, že vzhledem k tomu, že se od 14 let léčím se štítnou žlázou a v 25 letech jsem byla na jejím odstranění, tak můžu čekat předčasný přechod. Moje matka nemá menstruaci od 45 let a taky má problémy se štítnou žlázou.

Moje otázka tedy zní, nechali by jste tělo ať si s tím poradí samo plus užívání nějakých přírodních preparátů na odstranění negativních projevů nebo jít k dr. a užívat chemii? K dr. chodím pravidelně na prevence / naposledy před necelými 5 měsíci / . Popř. jaké preparáty by jste doporučili?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.03.14 07:36
avatar

Já si myslím, že byste měla chodit nejen k ženskému, ale měla byste navštívit endokrinologa. I odstraněná štítná žláza může být příčinou vašich problémů. Hrozí nejen problémy, které máte, ale i mrtvička, vysoký tlak a pár věcí, které mohou být fatální. Jste už dost stará na to, abyste o lécích mluvila pohrdavě jako o chemii. Přece vaše problémy nemohou vyřešit na dálku laici na naší poradně, kteří vás ani nevidí a řídí se jen vašimi kusými informacemi! Neblázněte!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: dako®
Datum: 17.03.14 08:19
avatar

Klimakterium to být může, příznaky by k tomu i nasvědčovaly. Radím, aby jste si na gynekologii zašla a případné léky na úpravu menstruace užívala. Mě bylo gynekologem vysvětleno, když jsem nedostala dva měsíce menstruaci, měla návaly atd., a nechtěla jsem léky, že bych nemusela dostat ms třeba půl roku, pak by se sliznice zvětšovala a mola bych pak začnout krvácet silně a hrozila by kyretáž. Doktor pozná podle vyšetření, kdy už nejsou potřeba léky užívat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mmm12345
Datum: 17.03.14 19:11

Dako, díky za odpověď. To, že by to mohlo zajít tak daleko mne vůbec nenapadlo.

Babkazov, i vám díky. Na endo taky chodím pravidelně včetně odběrů krve kvůli hormonům, aby mi mohli správně nadávkovat léky. O lécích nemluvím pohrdavě. Slovem "chemie" jsem myslela průmyslově vyráběné léky a ne bylinky.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.